קריירה ולימודים

אילנית לוי שוברת את השוק: "לא תמיד יוצא לי לחזור הביתה"

בהשקעה של 700 אלף שקל, שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית לוי מניבים לאור ההצלחה קולקציית קפסולה אקלקטית שתושק במהדורה מוגבלת: "היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
לאור ההצלחה המפתיעה של קולקציית הקפסולה הראשונה, באפריל 2024,  שהשיקה מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, אילנית לוי עבור בית האופנה GOLBARY, תושק השבוע קולקציית קפסולה חדשה, אקלקטית, במהדורה מוגבלת,  בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ, ובאתר האון ליין.
הקולקצייה החדשה מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי. היא מיועדת לבניית אאוטפיטים מלאי שיק לעונת סתיו/חורף החדשה,  ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי, גולברי אף יוצאת בקמפיין רחב לרגל השקת קולקציית קפסולה של אילנית לוי, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. הקמפיין יעלה בסושייאל, באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

בין הפריטים הבולטים בקולקצייה החדשה ניתן למצוא פריטים טרנדים לכל שעות היום,  לדוגמא: אוברול שחור מדוייק, חולצות אריג עם פסים, חליפה בגווני קאמל, ז'קטים בגזרות מחוייטות, וסטים בגזרת אוברייז, חולצת סטן עם פרינטים וחצאית תואמת, ז'קט טרנץ' קצר, מכנסיים מחוייטים ועוד.
 
בקולקצייה החדשה עושה לוי שימוש נרחב בפריטי ג'ינס שמאוד מאפיינים אותה אישית, כגון: ז'קט ג'ינס אוברסייז בשילוב חפתים, חולצת ג'ינס עם כפתורי יהלום וכיווצים בשרוול, ג'ינסים בגזרת פלייר שהפך ללהיט בכל במות האופנה בעולם, ג'ינסים בגזרה ישרה, חצאית ג'ינס בשילוב כיסים ועוד..
אילנית לוי על הקולקציה החדשה בעיצובה: "אני כל כך שמחה לתת ביטוי אומנתי לנושא שאני מאד אוהבת ומקורבת. בית האופנה גולברי משמש לי בית כבר שנים רבות ובאחת הישיבות שישבנו יחד עם הנהלת החברה והעלו בפניי את הרעיון לראשונה זרחתי, ושהבנתי שהקולקציה נחטפה זה רק נתן לי דרייב להעביר הלאה את החזון האופנתי שלי, זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו".
עוד מסרה: "לעיתים יום עבודה שלי מתחיל מהבוקר, משם אני רצה לקחת את הילדה לגינה, ולא תמיד יוצא לי לחזור הביתה. היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה