ויראלי

אילנית לוי זועמת: "חוצפה, אין בעיה אני אצלם מסך"

אילנית לוי ידועה בגישתה האימהית כשזה נוגע לילדיה. בתוכנית הריאליטי משפחת שדה ניתן לראות עד כמה לוי היא אמא מסורה שדואגת וחרדה לילדיה. האם מסיבה זו היא התעצבנה עליהם?
מערכת ice |  2
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
כוכבת תוכנית הריאליטי משפחת שדה ומגישת הטלוויזיה האהובה, אילנית לוי, נמצאת באופן קבוע על גבי מסכי הטלוויזיה, בשלל התוכניות והפרויקטים בהם היא עוסקת. מתוכנית הריאליטי המצליחה משפחת שדה ועד ההגשה המשותפת בקשת 12 עם גלית גוטמן.
לוי פרסמה אתמול (שלישי) בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם, תמונה של ילדיה בה היא הודיעה להם שהיא מאד כועסת עליהם. היא פרסמה תמונה של שני ילדיה, ליאם ואלין גולן, אחד לצד השנייה. "והחוצפה לא לתייג אותי. אין בעיה אני אצלם מסך". כתבה לוי לצד התמונה שפרסמה.


מתוך האינסטגרם של @ilanitlevi_sade
עוד קודם לכן נראה שעבר על לוי יום לא פשוט, מאחר והיא פרסמה בסטורי נוסף, תיעוד מפקק התנועה הארוך והקשה שנתקעה בו, בו תהתה האם "עבודות בכביש זה נחוץ עכשיו?", כאשר אמנם דיברה בהומור אך ניכר היה שהסיטואציה שאכן יכולה לעצבן, הוציאה אותה משלוותה.
אילנית לוי מרבה לשתף את עוקביה האדוקים בנעשה בחייה ואף מרבה להגיב לעניינים של סדר היום. לאחרונה הגיבה לוי לסרטון שפורסם, בו נראית החטופה עדן ירושלמי ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס באכזריות, בשבי. "המבט שלה זה תהום של כאב. תהום. יהי זכרך ברוך עדן. סליחה", כתבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוסה היחידה שיש לה ילדים אפשר לחשוב שאנחנו ילדנו בלי כאבים ישרצנו יה מטומתמת. אנאלפבתית יש לך מזל יותר מי שכל .אבל יש פעמים שהמזל ניגמר ו השכל לא מגיע .תורידי הילוך יותר טוב
    סגור
  • 1.
    מיותרת לחלוטין
    מני 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס ממך ברמות! בלתי נסבלת לצפיה ושמירה!
    סגור