תרבות ופנאי

השחקנית האהובה שירדה מישראל חוזרת: האנטישמיות עשתה את שלה?

ענבר לביא, השחקנית הישראלית האהובה שמככבת כבר 20 שנה בארצות הברית, החליטה לחזור לישראל על רקע האנטישמיות הגואה ברחבי המדינה, כאשר היא הרגישה על בשרה את היחס הרע, ואף מספר פרויקטים בוטלו לה לאחרונה
מערכת ice |  2
ענבר לביא (צילום באדיבות סאפירה)
ענבר לביא, השחקנית הישראלית האהובה בת ה-38, שפיתחה לה קריירה עשירה מעבר לים כשהיא מתגוררת ב-20 השנים האחרונות בלוס אנג'לס, ארצות הברית, והשתתפה בלא מעט סרטים וסדרות בהוליווד, כמו למשל "לוציפר", נמלטים" ו"מתחזים", החליטה לעזוב את ביתה ולחזור לישראל.
על פי הדיווח היום (חמישי) ב"וואלה סלבס", לביא, שהתחתנה לפני כשלוש שנים עם בן זוגה הישראלי דן בר שירה, החליטה לחזור לישראל אחרי שחוותה על בזרה אנטישמיות ממפיקים, מלהקים ואנשי תעשייה.
מקורבים לשניים מספרים כי הם כבר חזרו לישראל לתקופה זמן שאינה ידועה נכון לרגע זה, כאשר האנטישמיות שמשתוללת בארצות הברית היא זו שהכריעה את הכף. לטענת המקורבים, לביא קיבלה יחס לא טוב לאחרונה, כאשר מספר פרויקטים שאמורה הייתה להשתתף בהם בוטלו לאחרונה "מסיבות הפקתיות".
כזכור, רק לאחרונה (ספירה) מותג טיפוח השיער הבין-לאומי שיושק בימים הקרובים בארץ, הודיע על כך שבחר בשחקנית הישראלית ענבר לביא לתפקיד הפרזנטורית הבין-לאומית של החברה. לכבוד השקת המותג בארץ, לביא הגיעה רצה כדי להצטלם לקמפיין בים המלח.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השחקנית האהובה?
    לא משנה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודה על הבורות. לא שמעתי. כיפור אבקש סליחה ומחילה…
    סגור
  • 1.
    "השחקנית האהובה שירדה מישראל"... אהובה על מי ? (ל"ת)
    לבנת חבלה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור