שיווק ופרסום

כוכבת "פאודה" נבחרה כפרזנטורית למותג החדש שמגיע לארץ

מותג טיפוח השיער שעושה עלייה בימים אלו לישראל מגייס את השחקנית הישראלית והבין-לאומית, ענבר לביא, לתפקיד הפרזנטורית. זה סיפור ההיכרות המיוחד של לביא עם המותג
מערכת ice | 
ענבר לביא (צילום באדיבות סאפירה)
 Saphira(ספירה) מותג טיפוח השיער הבין-לאומי שיושק בימים הקרובים בארץ, מודיע על כך שבחר בשחקנית הישראלית ענבר לביא לתפקיד הפרזנטורית הבין-לאומית של החברה. לכבוד השקת המותג בארץ, לביא תגיע ארצה כדי להצטלם לקמפיין בים המלח.
המותג הוא הראשון שיצר תקדים עולמי בכך שפיתח מוצרים לשיער המבוססים על מינרלים טבעיים שהיו קיימים עד אז רק במוצרי קוסמטיקה ויופי לעור הפנים והגוף.
החיבור האותנטי בין המותג ולביא נוצר בזמן צילומים לסרט חדש בקנדה, שבהם שיערה של ענבר התקרזל ,איבד שליטה וגרם לעיכוב בצילום סצנות עם המשכיות. אחד מאנשי המקצוע שהיו על הסט המליץ לה על מוצרי ספירה, והיא התמכרה מייד, עד כדי כך שהחליטה לפנות בעצמה לשירות הלקוחות ולבצע הזמנה של מוצרים. רצה הגורל והשיחה הגיעה ישירות למייסדי המותג ששלחו לענבר סטייליסט אישי עם מוצרים, מה שהפך לקשר חברי ושיתוף פעולה עסקי.
 ענבר לביא מסרה: "אני כל כך גאה להיות חלק מסיפור המותג של Saphira, לעזור להאיר אור על המשימה שלהם להביא ביטחון לכל מי שנאבק עם השיער ולאמץ את היופי האותנטי של האדם מבפנים ומבחוץ. המוצרים הנכונים עושים את כל ההבדל, ואני כל כך נרגשת להיות מסוגלת לחלוק את האהבה הזו עם העולם".
ענבר לביא  היא אחת מהשחקניות הישראליות הפעילות והעסוקות בין נציגינו הישראלים מעבר לים, עם רזומה עשיר בסרטים וסדרות כמו "הפמליה", הלוחשת לרוחות","מחשבות פליליות" "כנופיות אל איי", "מתחזים" ,"נמלטים", "לוציפר" וכמובן "פאודה".
מאחורי מותג Saphira  עומדת ספירה גרינברג, צעירה יהודייה ילידת ארה"ב, שהגיעה בגיל 16 עם משפחתה לביקור בישראל, התאהבה והחליטה לעשות עלייה ולהקים את ביתה בישראל.

ענבר לביא וספירה גרינברג. באדיבות המותג
עם בעלה שהכירה בישראל היא השקיעה את כל כספי החתונה בפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים והתאמתם לטיפוח השיער.
בתוך דירה שכורה קטנה ועם הרבה עבודה ואהבה, הוקם מותג כחול לבן  המשווק כיום ב-60 מדינות ברחבי העולם. המותג שנולד מערכי ציונות ואהבת הארץ ממשיך לקדם ערכים אלו בכל הרבדים, החל מתהליך רקיחת המינרליים ,הדפסת האריזה, ועד שיתוף פעולה עם משרד הקליטה והעלייה להעסקת עולים חדשים בחברה להתאקלמות קלה וחמה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה