שיווק ופרסום

יעל גולדמן מופתעת על סט הצילומים: "זה החלום שלי"

לאחרונה יעל גולדמן התמתנה לתפקיד הפרזנטורית והשגרירה המקומית של מותג VICHY, וכבר זכתה לחוויה בלתי נשכחת על סט הצילומים. הצוות הפתיע אותה בענק לכבוד יום הולדתה, וזה ממש לא נגמר בזה
מערכת ice | 
יעל גולדמן לקמפיין וישי (צילום שי פרנקו)
לאחרונה נודע כי מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, יעל גולדמן, תהיה הפרזנטורית והשגרירה המקומית החדשה של מותג הדרמו-קוסמטיקה הבין-לאומי VICHY. זמן קצר לאחר החשיפה, גולדמן זכתה לחגוג את יום הולדתה ה-45 על סט הצילומים לקמפיין הדיגיטלי של המותג.
ביום חמישי האחרון הגיעה הדוגמנית לסטודיו בתל־אביב ושם זכתה להפתעה גדולה מצוות ההפקה שארגן בלונים ועוגה מעוצבת. בעלה של גולדמן, אורי פפר, הפתיע גם והגיע למקום עם זר פרחים ענק.
גולדמן שיתפה: "חזרנו מחופשה בצפון הארץ, קיבלתי המון ברכות, איחולים והרבה אהבה מכל הקרובים לי. אבל, אחת הברכות שהכי ריגשה אותי במיוחד הייתה מבתי בילי. אני אימא הכי גאה בעולם!".

יעל גולדמן על סט הצילומים. צילום: שי פרנקו
ההפתעות לא נגמרו כאן. התברר כי לאורי פפר הייתה עוד הפתעה בדרך, וזה התברר כטיול משפחתי בחו"ל למשך חודשיים. גולדמן המרוגשת הוסיפה: "זה חלום שלי ובימים אלה אנו מתכננים את היעד".
נזכיר את דבריה של גולדמן לאחר שמונתה לתפקידה החדש: "כמי שמשתמשת כבר מספר שנים במוצרי VICHY ומזדהה עם ערכי המותג, אני שמחה וגאה לייצג את וישי בישראל ובטוחה כי שיתוף פעולה ייתן ערך אמיתי לצרכנית הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה