תרבות ופנאי

קורין גדעון חושפת את שם התינוק בדמעות: כך קראה לילד

מנחת הטלוויזיה לשעבר וכוכבת הרשת קורין גדעון בחרה שם עם משמעות יהודית מסורתית לתינוק השלישי שנולד במשפחה. כך היא ובעלה חילי החליטו לקרוא לו
מערכת ice |  1
קורין גדעון ילדה (צילום מסך מתוך האינסטגרם של corringideon)
קורין גדעון ובעלה חילי חגגו היום את הברית לבן השלישי שנולד לפני 8 ימים. הם שיתפו הערב (רביעי) את השם שהחליטו לקרוא לו.
בסרטון מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה רואים אותה מתרגשת ומזילה דמעות באירוע. קורין וחילי החליטו לקרוא לבנם השלישי לוי יצחק.
 

בהמשך פירטה קורין כי היה להם חשוב לערוך את אירוע הברית עם מוהל שהוא גם רופא, ופרסמה המלצה עליו בסטורי שלה: "עדיין לא מאמינה שיש לי 3 ילדים".

(מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון)
לפני 8 ימים מנחת הטלוויזיה והמשפיענית קורין גדעון הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ולרפאל. על אף שאותו מאורע משמח ומרגש גרר תגובות חיוביות רבות מצד בני המשפחה והחברים, סיפרה קורין כי בן זוגה שנכח בחדר הלידה לא חש בטוב.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה בתחילה ועקצה את בעלה שבאמצע הלידה הוא בכלל לא היה איתה בחדר לידה: "אני סיפרתי לכם שהוא הלך לחפש משהו לאכול באמצע הלידה? הוא פשוט היה רעב".
לאחר מכן שיתפה גדעון כי הוא לא הרגיש טוב: "שנדבר על זה שהוא כמעט התעלף? כשנכנס רופא לשאול איך אני מיד אחרי הלידה? המיילדת אומרת לו תבדוק קודם את הבעל". "אני כרגע הוצאתי מהגוף שלי בן אדם קטן והוא על סף אובדן הכרה. יפה", עקצה גדעון את בעלה חילי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בשמחות
    מישהי זרה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב,ברכה והצלחה אמן.
    סגור