תרבות ופנאי

סערה בהוליווד ג'ורג קלוני במתקפה חריפה על טרנטינו: "פ**ק אוף"

סערה חדשה בביצה ההוליוודית: לאחר שהבמאי המצליח קוונטין טרנטינו זלזל במעמדו של ג'ורג קלוני, הוא לא נשאר חייב ושיגר תגובה עוקצנית: "קוונטין אמר עליי שטויות לאחרונה אז אני קצת עצבני עליו, פ**ק אוף"
מערכת ice | 
קלוני בפרסומת של נספרסו (צילום צילום מסך מתוך פרסומת)
סערה חדשה בביצה ההוליוודית, הגיב אמש (שלישי), בראיון למגזין הגברים GQ להתבטאויות שמיוחסות לכאורה לבמאי המצליח קוונטין טרנטינו שטען שבעיניו קלוני הוא בכלל לא כוכב קולנוע.
הריאיון למעשה היה משותף עם השחקן בראד פיט, לאחר שהשניים משתפים פעולה בקומדיית הפעולה החדשה "הזאבים", שיגיע לבתי הקולנוע בישראל במהלך חודש ספטמבר הקרוב. 
 
במהלך הריאיון קלוני, טען שטרנטינו אמר על כי: "הוא קיים ראיון שבו הוא ציין שמות של כוכבי קולנוע, והוא דיבר על פיט ומישהו אחר. ואז הוא נשאל 'נו, ומה עם ג'ורג'?". בהמשך, על פי דבריו של קלוני הבמאי המוערך השיב לשאלה כי: "הוא לא כוכב קולנוע, זרוק לי שם של סרט (שלו) מאז תחילת המילניום. מאז המילניום? זה בערך כל הקריירה המחורבנת שלי".
קלוני המשיך לתקוף את טרנטינו ואמר: "עכשיו אני כזה - בסדר, אחי, פאק אוף, לא אכפת לי ללכלך עליו. הוא לכלך עליי. יש לנו מזל שזכינו לעבוד עם במאים נהדרים. הבימוי והתסריט זה מה שמחזיק אותך בחיים".
למרות התגובה האגרסיבית של קלוני לדבריו של טרנטינו, מבט זריז על הקטלוג הקולנועי שלו מראה שישנה אמת בטענתו. הקריירה של קלוני אומנם החלה בשנות ה-80, אך רק בשנים האחרונות הוא באמת זכה להצלחה בבית הקולנוע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה