תרבות ופנאי

טרנטינו במשבר? הבמאי האהוב גנז את סרטו האחרון

קוונטין טרנטינו עבד בתקופה האחרונה על הפרויקט האחרון שלו "מבקר הקולנוע". הסרט היה אמור להיות הפרויקט העשירי של הבמאי המוכר, שהודיע לאחרונה כי זה כבר לא יוצא לפועל ושהוא בעצמו גנז את הפרויקט

מערכת ice | 
קוונטין טרנטינו (צילום shutterstock)
קוונטין טרנטינו, הבמאי האגדי כבר לא מתכוון לביים את סרטו האחרון "מבקר הקולנוע", זאת על פי הודעה שיצאה היום (חמישי), מישראל היום. הסרט היה אמור להיות הפרויקט הקולנועי העשירי של הבמאי המהולל שעבר רשמית לגור בארץ עם אשתו דניאלה פיק.
על פי האתר "DeadLine", טרנטינו בן ה-61, החליט לוותר לגמרי על הפרויקט. מקורבים לבמאי האהוב הסבירו שהוא: "פשוט שינה את דעתו". עוד מסרו כי אינו היה מרוצה מהתסריט, זאת לאחר ששכתב אותו והתוצאה עדיין הייתה לא לטעמו. בנוסף, השמועות מספרות כי כעת הבמאי פנוי ומחפש פרויקט אחר שיהווה לו השראה.
 
כאמור, בסרט "מבקר הקולנוע", היה אמור לככב בראד פיט, ידוע כי טרנטינו אוהב להחזיר שחקנים איתם הוא מסתדר היטב לסרטיו. פיט, שיחק תפקיד יוצא דופן בסרט המוכר: "ממזרים חסרי כבוד".
 
הסרט המדובר מספר את סיפור חיו של מבקר קולנוע זוטר שעובד במגזין פורנו בשנות ה-70. את ההשראה לסרט, טרנטינו לקח מחייו, כי טרנטינו עבד בתחום גם הוא בתור נער. הבמאי לפני שפורסם עבד בתור זה שממלא מכונות אוטומטיות שמוכרות מגזינים למבוגרים והיה גם מרוקן את המטבעות כשהמכונה הייתה מתמלאת: "הכל היה שם מאוד גס ומלוכלך מדי לקריאה, מלבד מגזין אחד עם עמוד קולנוע מעניין מאוד", אמר טרנטינו לעיתון "DeadLine".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה