טלוויזיה

בראד פיט נחשף: "בנאדם אלים, זרק עליי כיסא על סט הצילומים"

אדוארד זוויק, הבמאי המוערך שעבד עם בראד פיט בסרט "רוחות של תשוקה", הוציא לאחרונה ספר בו חשף פרטים קשים על הכוכב ההוליוודי, בהם תקרית אלימה במיוחד בין השניים על סט הצילומים: "
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום אינסטגרם/ בראד פיט)
אדוארד זוויק, הבמאי המוערך שעבד עם בראד פיט בסרט "רוחות של תשוקה", הוציא לאחרונה ספר חדש בשם "Hits, Flops, and Other Illusions: My Fortysomething Years in Hollywood", שם חשף מספר פרטים מסקרנים במיוחד על הכוכב ההוליוודי הגדול.
בספרו, סיפר זוויק על תקרית אלימה במיוחד שהתרחשה בינו לבין בראד פיט על הסט: "חוויה קשה וטעונה. הוא בנאדם אלים, הפכפך שיכול להפוך תוך דקות מרגוע לזועם". הבמאי סיפר על תקרית ספציפית שקרתה על סט הצילומים של הסרט, כאשר בזמן  "הקראת השולחן" של צוות השחקנים, פיט לא היה מעוניין ורצה "להשתחרר מהפרויקט".
זוויק סיפר: "הוא שידר התנהלות רגועה לכאורה, אבל הוא יכול היה להיות נפיץ והפכפך כשהרגיזו אותו, משהו שנתקלתי בו יותר מפעם אחת כשהחלו הצילומים ובדקנו את הגבולות האחד של השני. החרדה שלו מעולם לא באמת נעלמה לחלוטין".
על אותה תקרית סיפר הבמאי: "אני המשכתי לדחוק בו והוא דחק אותי בחזרה, עד שבאחר צהריים אחד התחלתי לתת לו הוראות בימוי בקול רם בפני הצוות, פרובוקציה טיפשית ומבישה מבחינתי, ובראד החזיר לי בהתנהלות קולנית גם כן ואמר לי לקחת צעד אחורה".
עוד סיפר כי האירוע הסתיים באלימות: "אני לא יודע מי צעק ראשון, מי קילל או מי זרק את הכיסא הראשון. בל כשהסתכלנו מסביבנו, הצוות על הסט נעלם. זו לא הייתה הפעם האחרונה שזה קרה. בסופו של דבר הם התרגלו לפיצוצים בינינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה