ויראלי

בראד פיט תחת מתקפה: "זה מגעיל, מה חשבת לעצמך?"

כוכב "בוורלי הילס 90210" חשף פרט ביזארי מחייהם של השניים, בשעה שגרו בדירת רווקים בלוס אנג'לס. מתברר כי כוכב הקולנוע הנודע נהג להעביר ימים שלמים בלי להתקלח. "נהגנו לשחק את המשחק הזה כדי לראות מי יכול לחיות בלי מקלחת", סיפר בראיון לתוכנית הבוקר לעיני הצופים ההמומים
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום צילום מסך מעמוד היוטיוב extratv)
בראיון לתוכנית הבוקר של קלי ריפה, ג'ייסון פריסטלי, כוכב "בוורלי הילס 90210" חשף פרט ביזארי ומביך במיוחד על אודות שותפו לשעבר לדירה, שחקן הקולנוע והכוכב ההוליוודי הלוהט בראד פיט שחגג לאחרונה יום הולדת 60. הכוכב חשף חוויות עבר מחיי השותפות שלו עם השחקן בראד פיט בסוף שנות השמונים.
מדובר בתקופה לפני שהשניים הפכו לכוכבים גדולים בטלוויזיה ובקולנוע. ברגע אחד של הריאיון פריסטלי הרגיש בנוח לספר פרט ביזארי ומביך במיוחד על אודות פיט, כשדיבר על ההרגל המגונה שלו. פריסטלי סיפר כי השניים גרו בדירה מעופשת בלוס אנג'לס, כשני רווקים שמנסים להצליח בתעשיית הוליווד.

"בראד לא היה מתקלח במשך ימים שלמים. נהגנו לשחק את המשחק הזה כדי לראות מי יכול לחיות בלי מקלחת", הוא סיפר. "אני חושב על זה עכשיו, ואומר לעצמי, 'אחי, איזה מגעיל. מה חשבת לעצמך?'". כשהוא נשאל על ידי המנחה קלי מי מביניהם הצליח להחזיק הכי הרבה זמן בלי מקלחת, פריסטלי ענה בלי להסס: "בראד. תמיד בראד. אני לא חושב שהוא עושה את זה יותר כיום, אבל אז הוא יכול היה להעביר ימים שלמים בלי להתקלח". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה