ויראלי

בראד פיט חוגג 60: זאת המחווה שישראל מכינה עבורו

לאורך הקריירה המצליחה בחר השחקן המצליח בתפקידים איכותיים ובפרויקטים שונים ומגוונים שהפכו אותו לשחקן הוליוודי מהשורה הראשונה. הזכייה בפרס האוסקר סיפקה לכוכב תו תקן של איכות, והחל מה-10 בדצמבר ערוצי הסרטים של יס צפויים להשיק קטגוריית מחווה מיוחדת של רפרטואר הסרטים שלו, שצפויה לפעול ימים ספורים 
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום יח"צ דלונגי)
ב-18 בדצמבר השחקן בראד פיט חוגג 60, וערוצי הסרטים של חברת yes יחגגו שבוע שלם איתו. לאורך הקרירה המצליחה שלו בחר בראד פיט בתפקידים איכותיים ובפרויקטים שונים ומגוונים שהפכו אותו לשחקן הוליוודי מהשורה הראשונה. בראד זכה בפרס האוסקר היוקרתי על תפקידו בסרטו של טרנטינו וזכה בפרסים רבים בפסטיבלים סביב העולם.
במהלך כל השבוע החל מה-10 בדצמבר ערוצי הסרטים ישדרו את מיטב סרטיו ובנוסף תעלה ב-yes VOD קטגוריה מיוחדת של הסרטים הגדולים של בראד פיט. בין הסרטים שישודרו: בבילון, טרויה, היו זמנים בהוליווד, ממזרים חסרי כבוד, שבעה חטאים, מלחמת העולם Z, רוחות של תשוקה ועוד רבים וטובים.
לאחרונה השחקן המצליח בראד פיט הפך את מערכת היחסים שלו עם אינס דה רמון, מייצרת התכשיטים, לרשמית. על פי דיווחים, השניים יוצאים במשך שנה שלמה. בתוך כך, כלי התקשורת האמריקניים דיווחו כי "זו מערכת היחסים הראשונה של בראד מאז הגירושים. הוא מציג את (דה רמון) בתור חברתו. זה נהדר לראות אותו במקום טוב". מזל טוב כפול! 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה