תרבות ופנאי

עירומה בחוף: הדוגמנית בת ה-51 ובן זוגה הצעיר שברו את הרשת

לאחר שחשפה בפני העולם את המקרה בו הדוגמנית היידי קלום נאלצה להסביר את עצמה בפני בתה, אחרי שזו מצאה את אוסף צעצועי המין שלה, כעת היא עולה לכותרות עקב התמונות הלוהטות שפורסמו באינסטגרם
מערכת ice |  1
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הדוגמנית הגרמנית-אמריקאית היידי קלום, ידועה כאישיות יחסית פתוחה שלא חוסכת במילים, גם לא לתקשורת. רק לאחרונה, בשיחה שערכה עם המנחה אלכס קופר בפודקאסט Call Her Daddy, היא התקשרה בשיחת וידיאו לבתה לני בת ה-19, ויחד השתיים נזכרו באירוע שהסעירה את הרשתות.
באותו הפודקאסט היא חשפה כי כי בתה לני מצאה את אוסף צעצועי המין שלה בטעות. "זה היה כשהייתי ממש צעירה וחשבתי לעצמי שזה הדבר המגניב ביותר", אמרה אז הדוגמנית בת ה-51. 
הפעם, קלום יצרה סערה נוספת, אך הפעם עם בן זוגה הצעיר ממנה ב-17 שנים, טום קוליץ. השניים נצפו כשהם מתהלכים על חוף הים, כשהיידי מתהלכת בביקיני ללא חלק עליון, כך על פי תמונות שפורסמו באינסטגרם בחשבון pagesix.
 
מקרה אחר בו הייתה היידי קלום נוכחת ועירום היה מעורב בו, היה כשישבה על כס השיפוט לצד סיימון קאוול בתוכנית "אמריקה גוט טאלנט". זה קרה כאשר לבמה עלתה שלישיית ישראלים, עמית ג'רבי, נועם וירון דוידוביץ', כשהם בעירום ומחזיקים בידם רק מחבט שמסתיר את אזוריהם הפרטיים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלום
    יגאל 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמה כך היא , אין לה כלום בראש...היא פשוט כלומניקית אחת מיותרת בעולם...
    סגור