תרבות ופנאי

היידי קלום נחשפת: בהתחלה דגמנתי שדיים וידיים

דוגמנית העל, הפנים לשעבר של ויקטוריה סיקרט, כבר בת 49. היא התראיינה אצל סטיבן קולבר ונראתה מדהים. היא סיפרה על ימי תחילת הקריירה, וסיפרה שיש לה כישרון סודי (רמז: זה קשור לזיעה)
מערכת ice | 
היידי קלום עם סטיבן קולבר (צילום אינסטגרם)
דוגמנית העל הגרמנייה-אמריקאית צולמה בסוף השבוע בניו יורק כשהיא יוצאת מצילומים לתוכנית The Late Show עם סטיבן קולבר ברשת CBS. היא נראתה נפלא כרגיל (לא רק יחסית ל-49 שנותיה) ולבשה שמלת סריג מנצנצת עם פאייטים. בראיון סיפרה על עיסוקיה הרבים בתוכניות שהיא מנחה, וגם חשפה פרטים מעניינים על תחילת דרכה כדוגמנית ועל כישרונות נסתרים שיש לה. 
הדוגמנית לשעבר של ויקטוריה סיקרט עסוקה ומצליחה מאוד בשנים האחרונות. בנוסף לעבודה כשופטת בעונה הנוכחית של America's Got Talent, היא מקדמת את עונה 3 של התוכנית שלה Making the Cut, שבה היא מככבת עם מי שמכונה "בעלה הטלוויזיוני", טים גאן. 
היא הגיעה בפעם הראשונה לראיון בתוכנית הלייט נייט היומית "לייט שואו עם סטיבן קולבר", בהנחיית הקומיקאי והסאטיריקן הפופולרי שהפך למארח טוק-שואו יבש ופוליטי למדי. אבל בראיון קולבר הצליח להוציא מקלום כמה פנינים, בנוסף לדיבורים הצפויים לקידום התוכניות השונות שהיא מנחה. היא סיפרה בין השאר על תחילת דרכה, כשזכתה ב-1992 בתחרות דוגמנות, מה שסוגר לה קריירה של 30 שנה במקצוע (בינתיים).
בחלק המעניין היא סיפרה על העבודות הראשונות שלה, כשדיגמנה חזייה והצילומים התקדמו למעשה בידיה ובשדיה. המראיין נדהם מזה שעדיין לא גילו אז את היופי של פניה. לשאלתו, היא סיפרה על רגליה שכידוע מבוטחות מזה שנים רבות וגילתה כי כל אחת משתי רגליה מבוטחת בסכום שונה: רגל שמאל שווה פחות בגלל הצלקת שנגרמה לה בצעירותה, כשנפלה בבית ונפצעה מזכוכית. היא הראתה את הצלקת להנאתו של קולבר, שאמר בצחוק "זה נראה ממש נורא". הרגל השנייה מבוטחת במחיר מקסימום, ולפי דיווחים שתי רגליה ביחד מבוטחות ביותר משני מיליון דולרים. את הביטוח הזה, אגב, יזם וביצע לקוח שלה ולא היא עצמה, כך סיפרה הכוכבת.
בהמשך קלום נשאלה אם יש לה כישרון סודי, ובתשובה חשפה כי יש לה יכולת למנוע מפניה להזיע. "אני יכולה להזיע המון בכל הגוף" היא אמרה, מחווה על בתי השחי, "ואני פשוט אומרת לעצמי - אל תזיעי בפנים". וכשמדובר בדוגמנית, זה ממש כוח על. 
ביציאתה מהצילומים חיכתה לה מחוץ לאולפן עדת צלמים ומעריצים. היא התמסרה לצילומים כמעט דקה, והובלה אל תוך שברולט.
חשוב לדווח לכם כי בצילומים היא לבשה שמלת סריג מרהיבה ומנצנצת עם פאייטים פזורים, בצבעי דפוס סגול, כתום, צהוב וכסוף, כמו גם צווארון גבוה. המראה הושלם עם נעלי סטילטו הולוגרפיות עם רצועות. לתכשיטים היא בחרה בצמיד בודד, עגילי חישוק זהב שמנמנים וכמה טבעות. ולגלאם, היא שמרה על דברים פשוטים עם שפה ניטרלית, אבל הוסיפה צללית קלה לעפעפיים.
 
קלום תמיד שומרת על אלמנטים מעניינים עם סגנון הקז'ואל שלה. מוקדם יותר ביום שלישי, היא לבשה תלבושת מלאה בהדפס נמר בזמן שהלכה ברחובות מנהטן. כדי לאבזר, היא נשאה תיק רפיה שחור של סן לורן ולבשה נעלי שמש שחורות גדולות כדי להתאים. קלום שמרה על המראה קז'ואל עם סנדלי זהב שטוחים ושיער חלק. היא שיתפה תמונות של האנסמבל הנועז הזה באינסטגרם, וכתבה את הפוסט, "האם אתם יכולים לזהות את הנמר בג'ונגל הבטון?".
היידי קלום היא דוגמנית על, שחקנית קולנוע, מנחת טלוויזיה, אשת עסקים, מעצבת אופנה, מפיקת טלוויזיה ואמנית גרמנייה-אמריקאית. היתה מועמדת לפרס אמי על הנחייתה בסדרת המציאות "פרויקט מסלול", שאותה הנחתה שנים רבות. העונה הקרובה של Making the Cut תהיה זמינה לסטרימינג ב-19 באוגוסט דרך Amazon Prime.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה