תרבות ופנאי

טרגדיה בארה"ב: חברי הלהקה האהובה נהרגו בהתרסקות מטוס

אבדה גדולה בארה"ב: שלושה חברי להקת "הנלונס" (The Nelons) נהרגו בהתרסקות מטוס כשהיו בדרכם להופעה. על פי החקירה הראשונית התאונה קרתה בשל תקלה בטייס האוטומטי במטוס
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'ייסון וקלי נלון קלארק ובתם אמבר, חברי להקת הגוספל האמריקאית "הנלונס" (The Nelons), נספו בתאונת מטוס ביחד עם נייתן קיסטלר (בעלה של אמבר), מלודי הודג'ס (עוזרת המשפחה), והטייס לארי הייני ואשתו מליס כשהיו בדרך להופעה. בדרך נס, אוטום נלון סטריטמן, החברה הרביעית בלהקה המשפחתית, לא הייתה על המטוס.
על פי הדיווח שפורסם לראשונה ב-BBC, השלושה נספו ביום שישי האחרון בהתרסקות מטוס בוויומינג. אוטום נלון סטריטמן, חברת הלהקה הרביעית שבנס על עלתה על הטיסה, אישרה את מותם המצטער של הוריה ואחותה בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. בפוסט שכתבה, אוטום הודתה למעריצים על האהבה שהרעיפו עליהם ועל התמיכה שהעניקו לה ולצוות שעות ספורות לאחר שהאסון התרחש.
 
על פי הצהרה שהנהלת הלהקה פרסמה, הנוסעים היו בדרכם לסיאטל להצטרף לספינת תענוגות עליה היו אמורים להופיע. התאונה התרחשה בסביבות השעה 13:00 שעון מקומי, צפונית לעיר גילט ולפי שעה נראה שהיא גם גרמה לשריפת יער.
דובר המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה מסר לכתבי ה-BBC שעל פי דוחות ראשוניים של האירוע,  ממצאים מצביעים שהתאונה התרחשה בשל תקלה בטייס האוטומטי שלבסוף הובילה להתרסקות המטוס.
להקת "הנלונס", נוסדה בשנות ה-70 על ידי רקס נלון (אביה של קלי), זכתה לשלוש מועמדויות לפרס הגראמי והוכנסה להיכל התהילה של מוזיקת הגוספל ב-2016. בין להיטיה הבולטים: "I Shall Not Be Moved", "Come Morning" ו-"We Shall Wear a Robe and Crown".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה