בעולם

תאונת מטוס מחרידה: 18 הרוגים, רק הטייס שרד את ההתרסקות

18 הרוגים בהתרסקות מטוס בשדה התעופה בבירת נפאל: בנסיבות לא ברורות, זמן קצר לאחר ההמראה המטוס איבד גובה ולבסוף, התרסק. מתוך 18 מתוך 19 האנשים שהיו על המטוס נהרגו ורק הטייס שרד
מערכת ice |  1
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גורמים רשמיים בנפאל פרסמו אתמול (רביעי), על כך שלפחות 18 בני אדם נהרגו בתאונת מטוס קטן בנמל התעופה שבבירה קטמנדו. המטוס, נשאר עליו שני אנשי צוות ועוד 17 טכנאים, היה אמור להמריא לטוס לכיוון התעופה החדש בעיר פוקרה על מנת לתקן מטוס אחר. אך, מסיבות שנכון לעכשיו עוד לא ברורות, המטוס איבד גובה ולבסוף התרסק.
רגע ההתרסקות, שהתרחש רגעים ספורים לאחר ההמראה, הועבר בשידור חי בערוצי הטלוויזיה המקומיים. כמו כן, תועדו גם פעילותם של כוחות כיבוי האש והחילוץ וההצלה שלאחר כיבוי השריפה שפרצה סרקו את שרידי המטוס. טג' בהדור פודיאל, דובר נמל התעופה הבינלאומי טריבהובן בקטמנדו, מסר בהצהרה לתקשורת כי: "רק הקפטן חולץ בחיים והוא מקבל טיפול בבית חולים".
 
המטוס שהתרסק, היה בבעלות חברה מקומית בשם "סאוריה איירליינס" והוא היה בעל 50 מושבים. לצערנו, זוהי לא תאונת המטוס הראשונה שהתרחשה בנאפל בשנים האחרונות. בטיחות התעופה במדינה נחשבת מהגרועות בעולם ולפי הנתונים הרשמיים, החל משנת 2000, נהרגו במדינה קרוב ל-350 בני אדם בהתרסקות מטוס או מסוק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקצב נפילת המטוסים שלהםשחשנו את שמם לנפל (ל"ת)
    יקי 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור