תרבות ופנאי

כוכבת הילדים לשעבר תוקפת: "זה צריך להיות לא חוקי"

השחקנית הילארי דאף, המוכרת בעיקר בתפקידה בסדרת הנוער הפופולרית של דיסני "ליזי מקגוויר", כעסה על צלמי הפפרצי שעמדו מחוץ למכוניתה וצילמו את בנה. "אתם לא בסדר", היא טענה
מערכת ice | 
למצולמים אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ) (צילום (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ))
השחקנית האמריקאית הילארי דאף, שילדה לאחרונה את בנה הרביעי, תקפה השבוע צלמים שעמדו מחוץ למכוניתה וניסו לצלם את בנה הצעיר. 
היא פנתה לעברם בכעס ואמרה "מה שאמור להיות חוקי זה נישואי גייז, ומה שאמור להיות לא חוקי זה האפשרות לצלם תמונות של ילדים".
 
@dailyeditions

Hilary Duff gets angry at paparazzi filming her son

♬ original sound - Daily Edition

"זה לא מגניב, זה לא בסדר", היא הטיחה בפניהם, "הוא בבירור לא אוהב את זה", אמרה הכוכבת למי שעמד וניסה לצלם אותה. דאף השאירה את בנה במכונית לאחר שפחד מהצלמים הרבים. "אני מבינה שאתם עושים את עבודתכם", אמרה דאף לצלמים והוסיפה "אבל גם לי יש עבודה לעשות, זה הילד שלי וזה אמור להיות חוקי" .
לפני חודשיים הביאה לעולם דאף את בתה, הרביעית במספר, בלידת מים מרגשת שאותה פרסמה הכוכבת בסדרת תמונות בחשבון האינסטגרם שלה. דאף מוכרת בעיקר מהדמות שגילמה בסדרת הנוער הפופולרית של דיסני, ליזי מקגווייר.
בתוך כך, הדוגמנית בר רפאלי סיפרה בעבר מדוע לא תחשוף את ילדיה למצלמות: "ילדים של מפורסמים בהוליווד מסתובבים עם אבטחה ובארץ אין את זה אז אני לא בטוחה שאני מרגישה בנוח לשלוח אותה לגינה עם בייביסיטר בת 18 ולחשוב שכל האנשים מסביב הם אנשים טובים וכולם לא יעשו שום דבר”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה