תרבות ופנאי

דיסני ופיקסאר משיקות סרט חדש: אלו המפורסמים שנכחו באירוע הנוצץ

לאחר שהפך להצלחה מסחררת בקרב הילדים והנוער, בימים הקרובים יעלה לאקרנים הסרט "הקול בראש 2" מבית דיסני ופיקסאר. באירוע הפרימרייה החגיגי שהתקיים היום, נכחו לא מעט מפורסמים וביניהם; אלין גולן, מיכל דליות, גיל ריבה, אמירה בוזגלו, מיכל אנסקי ודנה גרוצקי

מערכת ice | 
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)

לכבוד חג השבועות, מוקדם יותר היום (שלישי) נערכה פרימריית הסרט "הקול בראש 2", סרט ההמשך ללהיט האנימציה המצליח מבית דיסני ופיקסאר, אשר גרר תגובות חיוביות רבות בקרב הצופים.

לאירוע הפרימרייה החגיגי, נכחו לא מעט מפורסמים, ביניהם ניתן היה להבחין בדנה גרוצקי וילדיה, מיכל אנסקי, אשר הגיעה עם בעלה והבנות, הזמרת הצעירה אלין גולן, נדב בורנשטיין, גיל ריבה, מיכל דליות, אמירה בוזגלו ועוד רבים וטובים. 

(צילום: אור גפן)

סרט האנימציה "הקול בראש" של דיסני, זכה ללא מעט הישגים מאז יצא לאוויר. הסרט המצליח שהוקרן בשנת 2015, זכה בפרס האוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר. על פי הפרסומים, סרט האנימציה גרף הכנסות בסך של 856,130,132 דולר ובכך דורג כסרט השביעי המכניס ביותר של שנת 2015. 
עלילת הסרט עוסקת בריילי אנדרסון, ילדה בת 11, וחמשת רגשותיה השונים; שמחה, עצב ,כעס, גועל ופחד. סרט ההמשך, אשר צפוי לצאת בעוד שלושה ימים, עוסק ברגשותיה הנוספים של ריילי המתבגרת אשר חווה משבר הריסה ובעקבות כך היא נאלצת להתמודד עם רגשות שונים ומורכבים כמו חרדה, מבוכה, קנאה ושעמום. 
 

בין המדבבים המוכרים אשר לקחו חלק בסרט "הקול בראש 2", היא איימי מרדית' פולר, השחקנית והקומיקאית המפורסמת אשר כיכבה בעבר בתוכנית הבידור של NBC, "סאטרדיי נייט לייב". לצידה, ניצב לואיס בלק, הסטנדאפיסט, התסריטאי וכותב המחזות היהודי - אמריקאי.
אם נסתכל על רשימת המדבבים הישראליים, נבחין בכמה שמות מוכרים. בין היתר, נבחין בדקלה הדר, אשר גילמה את אשתו של אדיר מילר בסדרת הטלוויזיה "צומת מילר", אחראית על קולו של רגש השמחה של גיבורת הסרט, ריילי אנדרסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה