תרבות ופנאי

אביב גפן חוטף מהצל: "חלאת אדם, פח אשפה"

אביב גפן דיבר עם הקהל בהופעה שלו, שם סיפר על כך שהדתיים כועסים עליו כי הוא מופיע בשבת, ויצא נגד הממשלה הנוכחית שאת חבריה כינה "דבילים", ויצא באמירה חריגה לגבי "ביביסטים". הצל לא נשאר חייב ותקף: "עבד עליכם בעיניים. לא ידע מה זה כבוד גם אם הכבוד יבעט לו בפרצוף. בקיצור, אפס
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
הזמר האהוב אביב גפן, ידוע כאחד שלא מפחד להגיד את דעותיו הפוליטיות בקול רם. בסוף השבוע האחרון ערך אביב גפן מופע מחווה לזכר אביו, יהונתן גפן ז"ל, במסגרתו פנה לקהל ודיבר על המצב הפוליטי במדינה, כאשר לא שכח להטיח בממשלה הנוכחית, ואף טען כי הדתיים כועסים עליו על כך שהוא מופיע בשבת.
אביב גפן אמר בין היתר על הקהל שהגיע להופעה: "פה אני מאמין שיש קהל שפוי, אני מאוד אתפלא אם יש כאן ביביסטים בקהל היום. אין פה נכון? אני יודע שיש כמובן הרבה קהל דתי שאוהב אותי ואני אוהב אותו, אבל הם כעסו שאני מופיע ביום שישי בערב".
מי שכמובן ממש לא נותר חייב על דבריו של אביב גפן הוא יואב אליאסי, או מי שידוע בכינויו הצל, אחרי שהעלה פוסט תוקפני במיוחד נגד אביב גפן בו כתב תחילה: "איך פח האשפה הזה שנקרא אביב גפן עבד עליכם כשהוא סיפר לכם שהוא התמתן עבור הופעות בוועדי עובדים, שהוא כבר לא שמאלני (כדי לקבל חיבוק מהרחוב), שהוא כבר לא נגד חרדים (כדי לקבל פרסומות לדן דיזיין בבני ברק)".
הצל המשיך לתקוף: "שהוא כבר לא שונא ימנים ומתנחלים ולא עושה דה-לגיטימציה ומספר בטלוויזיה הזרה שאנחנו צבא כיבוש (לא לשכוח מי שרי התרבות בעשור האחרון), שהוא מאמין באחדות ופיוס (כל עוד הכבשים קונים כרטיסים להופעות) ושהוא כבר לא קורא להשתמטות משירות צבאי (צריך להופיע מול חיילים). בקיצר, עבד עליכם בעיניים".
הצל הוסיף: "זה חלאת אדם המכונה אביב גפן. כשאני עולה לבמה, אני סותם את הפה שלי גם כשיש לי מה להגיד. כדי שאם אדם אחד שקנה כרטיס ולא מחזיק באותה דעה לא ייפגע וירגיש שפגעתי בו. אבל אני הקיצוני ואביב גפן מקבל מאוניברסיטת הכיפות תואר דוקטור של כבוד. אביב גפן לא ידע מה זה כבוד גם אם הכבוד יבעט לו בפרצוף. בקיצור, אפס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מדבר. הצחקת אותו. (ל"ת)
    להציף את האמת 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור