תרבות ופנאי

עדן גולן הופתעה: זאת יצירת האומנות שהוכנה לכבודה

נציגת ישראל לאירוויזיון ושורה של כוכבים נוספים הגיעו אל אירוע ההשקה הנוצץ של תערוכת הקובייה ההונגרית בראשון לציון. מגישת חדשות 12 מיהרה להגיע מיד לאחר שידור המהדורה. גם אוהד מונדר, הילד ששוחרר משבי החמאס, ביקר במקום
מערכת ice | 
עדן גולן תערוכת קובייה הונגרית (צילום ניר פקין)
תערוכת הקובייה ההונגרית הראשונה בישראל נפתחה במהלך סוף-השבוע והסלבס מיהרו להגיע לאירוע ההשקה החגיגי. מגישת חדשות 12 דפנה ליאל מיהרה להגיע אל האירוע מיד עם סיום המהדורה. אל האירוע הגיעו גם אוהד חיטמן עם ילדיו, נעמה קסרי, ליהיא גרינר, טהוניה וטל מוסרי. גם נציגת ישראל לאירוויזיון, עדן גולן, הגיעה לאירוע והופתעה במחווה מרגשת במיוחד שהוכנה עבורה. 

ליהיא גרינר בתערוכת הקובייה ההונגרית. קרדיט צילום: ניר פקין
באירוע נחשפה לראשונה הנציגה הישראלית לדיוקן מיוחד בדמותה שהוכן מקוביות הונגריות. גולן התראיינה גם בתכנית הבוקר כשברקע אותו דיוקן מיוחד. לאירוע הגיע גם אוהד מונדר, הילד ששוחרר משבי החמאס במסגרת עסקת שחרור החטופים. מונדר, שאהבתו לקוביות הונגריות ידועה, הגיע לאירוע יחד עם אביו. 

אוהד מונדר בתערוכה. קרדיט צילום: ניר פקין
התערוכה צפויה להיות פתוחה במהלך כל החופש הגדול במתחם מיוחד בתוך קניון הזהב בראשון לציון. במקום מתחם התנסות בקובייה החכמה שפותחה בישראל, GO CUBE שמחוברת לאפליקציה שעוקבת בזמן אמת אחר המהלכים שמבוצעים בקובייה. בתערוכה יוצגו גם שתי יצירות ששברו שיאי גינס - דגמים של יצירות אומנות מפורסמות של לאונרדו דה וינצ'י שנעשו מקוביות הונגריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה