תקשורת ומדיה

עדן גולן רושמת הישג מכובד: "התרגשתי מאוד מהמעמד"

עדן גולן פתחה היום את מצעד ישראל בניו יורק, גולן הוזמנה כאורחת כבוד והובילה את המצעד לצד ראש עיריית ניו יורק " נקודת ציון שאנחנו מראים לעולם את הכוח של ישראל עכשיו יותר מתמיד״
מערכת ice |  4
עדן גולן בניו יורק (צילום מוטי אנקרי)
עדן גולן פתחה היום את מצעד ישראל בשדרה החמישית במנהטן ניו יורק, שבו משתתפים עשרות אלפי יהודים מכל העולם. גולן הוזמנה כאורחת כבוד למצעד והובילה אותו כשלצידה ראש עריית ניו יורק אריק אדמס שידוע כתומך נלהב של מדינת ישראל. האירוע הינו מסורת שהקהילה בניו יורק מקיימת מזה עשרות שנים כמפגן אהדה ותמיכה בישראל.
לדברי עדן גולן: ״התרגשתי מאוד מהמעמד לפתוח את מצעד ישראל השנתי בניו יורק לצד ראש העיר אריק אדמס. זו עוד נקודת ציון שאנחנו מראים לעולם את הכוח של ישראל עכשיו יותר מתמיד״.
גולן, שביצעה את השיר "הוריקן", וכאמור זכתה איתו במקום החמישי והמכובד, כנגד כל הסיכויים באחת השנים המאתגרות ביותר לישראל בתחרות, הפכה במהרה לאחת הכוכבות המבטיחות בישראל ובעולם, עם זכייה במקום השני בתחרות בחירות הקהל.  נבחרה לפני מספר ימים לפרזנטורית של חברת האופנה הישראלית פוקס (FOX), וחתמה על חוזה בסך של 800 אלף שקל מול איש העסקים הראל ויזל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זקופת קומה
    נעמה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתוקה שכזו! תודה עדן על עמידתך האיתנה והזקופה, על הכישרון האדיר! אוהבים ומעריכים??
    סגור
  • 2.
    תתרמה של זמרת (ל"ת)
    אביבה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עברית שפה קשה
    עדן 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 11
    יפה מאוד.אך האם עדן מתרגלת את השפה העברית?קשה להקשיב לעברית שלה.שפה היא חלק מהותי של זהות לאומית שהיא כה רוצה להשתייך אליה.
    סגור
  • קליטת עלייה
    נעמה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו מדינה של עולים מכל העולם! לרבים מאיתנו יש מבטא, רבים מאיתנו עושים שגיאות ו זה המקום לעשות טעיות ולהתקבל באהבה! איפה אם לא פה?
    סגור