תרבות ופנאי

השחקן האהוב נפל מהבמה במהלך הצגה: "מזעזע, הוא נפצע קשה"

השחקן האהוב איאן מקלן בן ה-85, נפל מהבמה במהלך הצגה בתיאטרון  No?l Coward בווסט אנד שבלונדון, ופונה לבית החולים שם הוא מאושפז. אנשים שנכחו בקהל סיפרו: "זה היה מאוד מזעזע. הוא צרח מכאבים. ההצגה בוטלה"
מערכת ice |  1
תרבות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקן האהוב איאן מקלן בן ה-85, מי שכיכב בטרילוגיה שר הטבעות, נפל אתמול (שני) מהבמה במהלך ההצגה "Player Kings" בתיאטרון Noël Coward בווסט אנד שבלונדון, אנגליה, ופונה לבית החולים שם הוא מאושפז כעת.
על פי דיווחים בבריטניה, האירוע המדאיג התרחש בזמן סצנת קרב על הבמה, כאשר איאן איבד שווי משקל ונפל מהבמה תוך שהוא צורח מכאבים. אמבולנס הגיע למקום ופינה את מקלן לבית החולים, שם הוא מאושפז כאמור. ההצגה כמובן בוטלה.
בהצהרה הרשמית שהוציא תיאטרון Noël Coward נכתב כי "תודה לקהל שלנו ולציבור הרחב על איחולי הבריאות בעקבות נפילתו של איאן במהלך ההופעה הערב. הצוות הרפואי הבטיח לנו שהוא יחלים במהירות ובאופן מלא, וסיפר שאיאן במצב רוח טוב. ההפקה קיבלה את ההחלטה לבטל את ההופעה ביום שלישי ה-18 ביוני כדי שהוא יוכל לנוח".
אחד מהנוכחים בקהל התראיין לרשת BBC הבריטית שם סיפר: "זה היה מאוד מזעזע. לפי מה שראיתי, הוא היה בהכרה כי הוא ביקש סיוע". גם צ'רלי ג'ונסון, עיתונאי בריטי שהיה גם הוא בהצגה, העלה ציוץ לטוויטר בו סיפר: "ראיתי כעת את איאן מקלן נפצע קשות לאחר שנפל מהבמה בתיאטרון. ניתן היה לשמוע את סר איאן צורח מכאב כשסדרנים מיהרו לעזור לו. ההצגה בוטלה מכיוון שהוא מטופל על ידי צוותים רפואיים. מאחל לו כל טוב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חייבים גדר נמוכה בבמה- קורים לא מעט מקרים כאלה (ל"ת)
    יוהאן 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור