תרבות ופנאי

נת'ניאל בוזוליק חוטף קללות אנטישמיות מחרידות ברשת החברתית

השחקן האוסטרלי וכוכב הרשת נת'ניאל בוזוליק חשף בפני עוקביו ב-"אינסטגרם" כי קיבל הערה גזענית ובוטה מאחד המשתמשים הפרו פלסטינים של הרשת החברתית. בהודעה החריגה שקיבל השחקן האוסטרלי נכתב: "Fuck you and the Jews"
מערכת ice | 
בוזוליק (צילום ויקיפדיה)

כוכב הרשת והשחקן אוסטרלי, נת'ניאל בוזוליק, פרסם היום (שלישי) ברשת החברתית "אינסטגרם" כי קיבל הערה בוטה ואנטישמית לאחר שזה פרסם סטורי ביממה האחרונה על האידיאולוגיה האנטי ציונית המובהקת המתאפיינת בטרור של העם הפלסטיני. בסטורי ששיתף ברשת החברתית, חשף בוזוליק את ההודעה המחרידה שקיבל מאחד המשתמשים הפרו פלסטיניים: "Fuck you and the Jews”.

בוזוליק לא הגיב לאותו משתמש פרו פלסטיני אך ציין לצד התמונה ששיתף בפני עוקביו כי ימשיך לתמוך ולעמוד לצד ישראל: "זו התגובה הסטנדרטית שאני מקבל בכל פעם שאני מראה עדות היסטורית שמוכיחה את הנרטיב הפלסטיני כפי שהוא כרגע מוצף בחורים ופרשנות שגויה".

(צילום: natebuzz@)

השחקן האוסטרלי מרבה להביע את נכונותו לעמוד לצידה של מדינת ישראל בימים קשים אלו. כבר בחודש נובמבר האחרון, כוכב הרשת המוכר והתומך הנלהב של ישראל שיתף ברשת החברתית "אינסטגרם" את עוקביו על פעילותו הרבה בזירה ההסברתית למען המדינה.
 



בפוסט שפרסם ברשת החברתית, בוזוליק הציג תמונות המתארות את פעילותו בימים האחרונים ביניהן מפגש עם חיילי גולני, מפגש עם משפחת החטופה שנרצחה שני לוק ז"ל ושעת לימוד בתורה עם רה"מ לשעבר נפתלי בנט. לצד תמונות אלו, כתב בוזוליק מה למד בימים האחרונים וכתב: "החלום האולטימטיבי של כל ישראלי הוא ליצור שלום בר קיימא  במדינה הזו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה