ויראלי

נתניאל בוזוליק ממשיך להפתיע: ההשקעה הישראלית שהדהימה את כולם

לאחר שנחשפה הזוגיות בינו לבין ליה נגה, השניים מאחדים כתובות ועוברים לגור יחד בדירה משותפת. מאז תחילת הזוגיות כבר הספיקו לצאת לחופשה יחד באוסטרליה ארץ מולדתו, שם גם פגשה את אמו. לצד בר רפאלי, הכוכב צפוי לקחת חלק בקמפיין הקיץ של המותג האהוב "קרולינה למקה ברלין"
מערכת ice | 
בוזוליק (צילום ויקיפדיה)
חודשיים אחרי שנחשפה הזוגיות של ליה נגה ונת'ניאל בוזוליק השניים מתקדמים לשלב הבא: הם מאחדים כתובות ועוברים לגור יחד בדירה משותפת. השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק הגיע לישראל זמן קצר אחרי תחילת המלחמה כדי לתרום ולסייע למאמצי ההסברה של ישראל בעולם.
מאז ליה ונת'ניאל כבר הספיקו לצאת לחופשה זוגית יחד באוסטרליה ארץ מולדתו, שם גם פגשה את אמא של נת׳ניאל, וכעת הם מתקדמים לצעד הבא במערכת היחסים. כעת נודע כי השניים חתמו על חוזה בדירה משותפת במרכז תל אביב. לאחרונה דווח כי חברת "קרולינה למקה ברלין" הכריזה כי במסגרת קמפיין הקיץ המיוחד, שחקן חיזוק נוסף הצטרף לצידה של הדוגמנית בר רפאלי.
כוכב "יומני הערפד" והשחקן הבינלאומי, נת'ינאל בוזוליק, נחשב לאחד התומכים הנלהבים והבולטים של מדינת ישראל בעת הזו. השחקן ואושיית הרשת, יצא עם הדוגמנית והאקסית של ג'וזי זירה ותום חיימוב, ליה נגה. השניים הסתובבו לא מעט ביחד ופיתחו מערכת יחסים פוטוגנית במיוחד. 

(צילום: רשתות חברתיות)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה