תרבות ופנאי

בן אל תבורי תובע את השותף לשעבר: "הכפיש והשפיל"

בן אל תבורי תובע את רון נשר על הכפשות, השפלות ואיומים שחווה לאחרונה מכיוונו. בנוסף, ביקש תבורי מבית המשפט באמצעות עורכי דינו לבטל את הליך פשיטת הרגל בו מצוי כעת נשר
רוני שיינר | 
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי שחרר בחודש שעבר את "אוטוטו", הסינגל הראשון שלו בעברית מאז הפרידה המקצועית מסטטיק. מאז, צבר השיר מעל למיליון וחצי צפיות ביוטיוב. אך מי שדואג להרוס לתבורי את החגיגה זהו רון נשר, חברו לשעבר ומי שעבד איתו על אלבום הסולו.  
נשר העלה לאחרונה סדרת סטוריז ברשתות החברתיות שהופנו ישירות לבן אל. באחד הבטיח לעוקביו ולשותפו לשעבר: "בן של, אתה לא מאיים, כשניפגש בבית משפט אתה הולך לשלם". באחר כתב: "אני מבין שהשיר נכשל, אבל חכה שישמעו את כל האלבום. לא מאיימים על נשר עם נבלות. גם אם לבושים בחליפות".  

רון נשר (צילום מסך, אינסטגרם)
נשר חתם בלעג לבן אל, שכאשר היה נער בן 17 הגיע לאודישנים של "כוכב נולד": "בקרוב מלא שירים חדשים למכירה, בביצוע מפתיע של סקיצות של זמר שפעם היה באודישנים ל'כוכב נולד'. אמנם הוא לא עבר אבל הוא טוב בטרמפים". 
כעת מגיע שלב התביעה. בן אל תבורי ואנשיו תובעים את נשר על "איומים, הכפשות והשפלות", ומבקשים מבית המשפט לבטל את הליך פשיטת הרגל בו מצוי כעת נשר. כך מפרסם הערב העיתונאי גיל משעלי. 

לפי הכתוב בתביעה, לאחר תקופה בה השניים עבדו יחדיו, החלו חילוקי דעות ביניהם והם החליטו להפסיק את העבודה המשותפת. על פי מה שסוכם ביניהם מראש, נשר היה אמור לקבל את רווחיו דרך תמלוגים על השירים.
אך בניגוד לסיכום הראשוני ואחרי פרידתם המקצועית, מנהלו החדש של נשר דרש מתבורי ואנשיו תשלום בסך 50 אלף ש"ח עבור העבודה שנעשתה.
לאחר שתבורי ואנשיו לא נענו לדרישתו של נשר, החל נשר, לטענת תבורי, לאיים עליו כי ידליף את שירי האלבום טרם יציאתו הרשמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה