קריפטו

נוכל הקריפטו החדש? הכומר עשק את המאמינים: "אלוהים אמר לי"

כומר מדנבר שלף לכיסו 1.3 מיליון דולר ממכירת קריפטו חסר ערך לעדר שלו בפלטפורמה שהקים עם אשתו. הזוג נתבע על הונאה בניירות ערך וה-SEC הקפיאה את נכסיהם. "אלוהים אומר לי שאני צריך שאקח מטבעות קריפטוגרפיים לעמי", אמר הכומר בעבר בראיון שכותרתו "בעקבות קולו של אלוהים אל הקריפטו"
מערכת ice |  1
מטבעות קריפטו (צילום vecteezy)
כומר מדנבר שלף לכיסו 1.3 מיליון דולר ממכירת קריפטו חסר ערך לעדר שלו בפלטפורמה שהקים עם אשתו, נטען בתביעה. אלי רגאלדו, המנהל את כנסיית ה-Victorious Grace Church המקוונת בלבד, הקים את בורסת Kingdom of Wealth בשנת 2022 יחד עם בת זוגו קייטלין.
למשקיעים נאמר כי ה-INDXcoins שלהם, סוג של מטבעות קריפטו שניתן לסחור רק בפלטפורמה של בני הזוג, וש"נתמכת על ידי אלוהים". הם קנו כל מטבע ב-1.50 דולר ונאמר להם שהם שווים לפחות 10 דולר, אומרים החוקרים. אבל ב-1 בנובמבר, הבורסה נסגרה ולא הותירה למשקיעים דרך אפשרית להחזיר את הכספים.
 
כעת, הזוג נתבע על הונאה בניירות ערך וה-SEC הקפיאה את נכסיהם. החוקרים טוענים כי בני הזוג מכרו 3.4 מיליון דולר במטבעות INDX "חסרי ערך" ושלחו לכיסו לפחות 1.3 מיליון דולר, אותם זרקו על ריינג' רובר, תיקי יד יוקרתיים, שיפוצים בבית, רפואת שיניים קוסמטית ואו-פיר בין יתר הבזבזנות.
הם גם שלחו 290,000 דולר לכנסייה שלהם, מלכ"ר בבעלות בני הזוג, נטען בתביעה. למשקיעים נאמר ש-INDXcoins היו יציבים באופן דרמטי ממטבעות קריפטו אחרים, על פי חוקרי המדינה.  "INDXcoin מספק למחזיקים יחס סיכון-תשואה שאין שני לו, מה שהופך אותו למטבע קריפטו נחשק לחובבי קריפטו חדשים ומנוסים כאחד", אמר הכומר ל-Digital Journal.

"אלוהים אומר לי שאני צריך שאקח מטבעות קריפטוגרפיים לעמי", אמר רגאלדו בראיון שכותרתו, "בעקבות קולו של אלוהים אל הקריפטו". באותו ראיון, הוא חשף שהוא נכלא בגיל 20 על השחתת מכוניות לפני ששוחרר ומצא את אלוהים. ה-SEC הקפיאה את נכסיהם למשך שבועיים ואסרה עליהם למכור ניירות ערך בקולורדו
"תמיד היינו תחת הרושם שאלוהים עומד לספק, שהמקור לא נגמר לעולם, שאלוהים עושה דבר חדש ואין לנו מה לדאוג ויש לנו יכולת להוכיח זאת", אמר רגלדו. "אמרתי אלוהים, אני לא יודע איך לעשות את זה, אין לי שום ניסיון בתעשייה הזאת. או שלא שמעתי נכון את אלוהים [...] או שאלוהים עדיין לא גמר עם הפרויקט הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להזהר מאפליקציות לא מוכרות כמו annexrl
    יאיר 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אננקס זה אתר זדוני שמדמה בורסה קריפטו משכנעים אנשים להשקיע ברגע שמכניסים כסף נותנים למשוך ממש מעט ואז שמשקיעים כסף גדול אי אפשר למשוך את הכסף. לברוח משם מהר האתר מסוכן וזדוני
    סגור