משפט

דרמה בבית המשפט: האב התנפל על רוצח בתו - וכמעט הכה אותו למוות

יורן בלבואנה, בן 33, נידון ל-33 שנות מאסר עולם בגין רצח חברתו בשנת 2020, זאירה פטינו-טרחו בת ה-31. בדיון בבית המשפט התחוללה סערה כאשר האב החורג החל לתקוף את הרוצח המורשע. "אנחנו לא יכולים להחליף את האובדן הבלתי נתפס שלה, אבל חיפשנו צדק עבור ומשפחתה"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אב חורג תקף את הרוצח של בתו החורגת במהלך הדיון בגזר דינו בקליפורניה ביום רביעי, והצליח להכות אותו לפני שגורמים רשמיים עצרו את הקטטה באולם בית המשפט. יורן בלבואנה, בן 33, נידון ל-33 שנות מאסר עולם בגין רצח חברתו בשנת 2020, זאירה פטינו-טרחו בת ה-31.
פטינו-טרחו נדקרה למוות לעיני אמה אריאדנה אווטיסיאן, שגם היא נחתכה בראשה. הרוצח המורשע, יורן בלבואנה, נעצר בבית המשפט של מחוז ונטורה לאחר שהותקף על ידי אביו החורג של קורבנו במהלך גזר הדין שלו ביום רביעי. בלבואנה אזוק ומבולבל נראה בתמונה ששותפה על ידי משרד התובע המחוזי כשהוא מעוכבת על ידי פקיד בית המשפט.
 
בלבואנה הורשעה בנובמבר ברצח מדרגה ראשונה של פטינו-טרחו, ובתקיפת אמה.  המאבק הקטלני פרץ בפברואר 2020 כאשר אווטיסיאן הופיעה בדירה לאחר שלא שמעה מבתה. כשראתה סימני התעללות על פניה של פטינו-טרג'ו וידעה על ההיסטוריה של בלבואנה של אלימות במשפחה, האם ניסתה נואשות לעזוב עם בתה.
הרוצח חסם את דרכם, חתך את אווטיסיאן פעמיים על פניו לפני שתקף את בתה.הוא השתמש במספר סכינים כדי לדקור את הצעירה יותר מ-30 פעמים - אם כי התובעים טענו שהסך הכל קרוב יותר ל-95. לאחר שראתה את בתה מתה, אבטיסיאן נמלטה תוך כדי דימום רב והתקשרה למוקד 911.
"אנחנו לא יכולים להחליף את האובדן הבלתי נתפס שלה, אבל חיפשנו צדק עבור זאירה ומשפחתה. אנו מקווים שהמשפט הזה יביא הקלה קטנה למשפחתה, בידיעה שיורן בלבואנה יוחזק בכלא על הרצח האכזרי שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה