קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם התחייבה לסיוע כספי למרוקו

ביננס הודיעה כי תעביר מטבעות קריפטו למשתמשי הבורסה במרוקו, שמספרם כ-70 אלף. עוד קראה הבורסה לסוחרים שלה לתרום במגוון מטבעות
מערכת ice | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)
בורסת מטבעות הקריפטו Binance התחייבה לתרומת מיליוני דולרים במטבע שלה "ביננס קוין" (BNB), כסיוע לסיוע לנפגעי רעידת האדמה הגדולה שפקדה את מרוקו ב-8 בספטמבר, וגרמה לפחות ל-2,000 הרוגים במרקש לבדה, העיר הרביעית בגודלה במדינה.
על פי הודעת החברה מהשבוע, ביננס תזרים עד 3 מיליון דולר ב-BNB למשתמשים שזוהו כגרים באזורי האסון. רעידת האדמה הייתה בעוצמה 7 בסולם ריכטר, מה שמסווג אותה כ"גדולה".
צ'אנגפנג ז'או, מייסד ומנכ"ל ביננס, כינה את רעידת האדמה "הרסנית" עבור העם המרוקאי ואמר שלבו עם המדינה. הוא גם קרא לסוחרים בבורסה שלו לתרום לסיוע. ביננס אמרה שהיא תזהה משתמשים באזור באמצעות פרוטוקול הוכחת כתובת שהושלם לפני האסון. משתמשים במחוז מרקש-סאפי, האזור המושפע ביותר, יקבלו BNB בשווי 100 דולר ישירות לחשבונות הביננס שלהם.
 
עבור משתמשים מרוקאים מחוץ לאזור מרקש-סאפי, ביננס מתכננת לתת 10 דולר ב-BNB כל אחד. היא מצפה שכמעט 70,000 משתמשי ביננס המתגוררים במדינה יקבלו רמה מסוימת של סיוע החל מה-12 בספטמבר.
הוא גם אמר שהוא יצר כתובת ארנק ציבורי שמקבל תרומות לסיוע נוסף, שניתן לבצע ב-BNB, ביטקוין, אתריום ועוד מטבעות קריפטו. במרץ ביצעה ביננס תוכנית סיוע דומה לאלו שהושפעו מרעידות האדמה העזה שפגעו באזור הגבול בין טורקיה לסוריה, גם היא עם נפילות של 100 דולר באסימוני BNB.
קריפטו משמש יותר ויותר כמדיום שדרכו ניתן להעביר סיוע כספי לקורבנות אסונות וכאמצעי צדקה. בעקבות הרס רעידת האדמה בטורקיה וסוריה, שחקנים מרכזיים רבים במרחב Web3 השתמשו בקריפטו כאמצעי לסיוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה