בעולם

רעידת אדמה במרוקו: 830 הרוגים, ביטוח ישיר ופלאפון ו-AIG מתגייסות

אמנם לא ידוע על ישראלים שחוו פגיעה באזור האסון, אך חברות הביטוח כבר פתחו מוקדי חירום לכל סיוע שיתבקש, ישראל שולחת עזרה לאזור האסון.
מערכת ice | 
רעידת אדמה (צילום shutterstock)
יום שישי שחור במרוקו. רעידת אדמה בעוצמה של 6.8 בסולם ריכטר, שפגעה במיוחד במרקש, הביאה למותם של לפחות 830 אנשים לפחות. גורמים במשרד החוץ מסרו ל-N12 כי לא ידוע על ישראלים שחוו פגיעה באזור האסון, אך חברות הביטוח כבר פתחו מוקדי חירום לכל סיוע שיתבקש, ישראל שולחת עזרה לאזור האסון.
חברת פלאפון הודיעה היום (שבת) כי היא מתגייסת לסיוע לנפגעי רעידת האדמה במרוקו ותתרום חבילות רומינג ללא תשלום ללקוחות החברה הנמצאים במדינה במטרה לאפשר להם להיות בקשר עם קרוביהם ולהתעדכן בנעשה במדינה. החבילה הכוללת גלישה, שיחות והודעות SMS ניתנת אוטומטית ללקוחות פלאפון כך שאין צורך לפנות למוקדי החברה על מנת לקבלה.

במקביל, עקב רעידת האדמה במדינה, ביטוח ישיר מאריכה באופן אוטומטי וללא תוספת עלות את הכיסוי הביטוחי  לכל מבוטח שבשל האירועים האחרונים נאלץ להאריך שהותו בחו"ל – הביטוח יהיה בתוקף עד ליום חזרתו ארצה.
מרכז חילוץ וההצלה של החברה זמין עבורכם 24/7 לכל שאלה בטלפון, בוואטסאפ או במייל. "בנוסף מוקד הסיוע הרפואי זמין עבורכם 24/7 במספר 03-5688519 במטרה להעניק לכם מענה מיידי, מאחלים לכם המשך טיול מהנה ובטוח".
חברת הביטוח AIG מבקשת לעדכן כי: "יצרה קשר טלפוני אישי עם מרבית ממבוטחיה השוהים במרוקו. כמו כן, בשיתוף מוקד החירום שהוקם עם יחידת החילוץ של מגנוס, מוציאה החברה אוטובוסי חילוץ ממרקש לקזבלנקה. בנוסף, החברה בונה עבור לקוחותיה תוכניות חילוץ נוספות, במידת הצורך. AIG  האריכה את הביטוח למבוטחיה השוהים במרוקו ב-48 שעות נוספות.  מוקד החירום זמין בטלפון 050-8899698 ובמייל"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה