קריפטו

ביננס תחזיר מיליון דולר למשקיעים: זאת הסיבה המבהילה

מנועי הפלטפורמה עברו לאחרונה אירוע סייבר, מה שגרם לתאגיד הקריפטו לקדם שינוי במדיניות האבטחה. כמות מזערית חוו פעילות לא סדירה בחשבונות שלהם, כולל הפסדים כספים, ולפיכך ייתכן שיזכו בפיצוי
מערכת ice | 
צ'אנגפנג ז'או מנכ"ל בינאנס (צילום vecteezy, יוטיוב/ Binance)
בורסת המטבעות הקריפטוגרפית ביננס הודיעה היום (חמישי) כי היא מחזירה למשקיעים מיליון דולר ב-Tether (USDT) בעקבות מתקפת הסייבר Cyber Earn שממנה הושפעו מנועי הפלטפורמה. המתקפה הביאה לאובדן מטבעות Tether ממספר חשבונות משתמש. מאז נקטה החברה באמצעים כדי לשפר את האבטחה והבטיחה למשתמשים שהכספים שלהם נשארים בטוחים.  
התקרית החריגה, חודש וחצי לאחר פיטורי אלף עובדים בביננס בחברה ונטישת בכיריה, השפיעה על כמות מזערית של משתמשים שחוו פעילות לא סדירה בחשבונות שלהם, מה שהביא להפסד כספי. כמחווה של מוניטין, ביננס החליטה להחזיר למשתמשים אלה את הסכום המקביל ב-USDT. לדברי גורמים בכירים בחברה, פעולה זו מדגימה את המחויבות של ביננס להבטיח את האבטחה והרצון בשביעות הרצון של המשתמשים שלה.

"בתנאים קיצוניים, יתכן ללווים לא יוכלו להחזיר את ההלוואות שלהם בזמן, או שפדיונות של נכסים מנויים עשויים לחוות עיכובים מסוימים", נמסר מאחד הגורמים בחברה. החברה הוסיפה סייג להחזרת המטבעות, לפיה היא "שומרת לעצמה את הזכות לפי שיקול דעתה הבלעדי לתקן או לבטל הודעה זו בכל עת ומכל סיבה ללא הודעה מוקדמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה