קריפטו

חברת הקריפטו פיטרה עובדים - המטבע שלה קרס

פוליגון, שהמטבע שלה הפך תוך מספר חודשים משולי למדי לאחד הגדולים בשוק, הודיעה על גל פיטורים משמעותי - ובתגובה צנח המטבע ואיבד חמישה אחוזים משוויו
יאיר מור |  1
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
חברת הקריפטו האמריקאית פוליגון הודיעה אתמול (שלישי) על גם פיטורים משמעותי מאוד, במסגרתו תיפרד מלא פחות מ-20% מעובדיה - כ-100 אנשים. "בתחילת השנה, איחדנו מספר יחידות עסקיות תחת Polygon Labs", נכתב בהודעת החברה. כחלק מהתהליך, אנו משתפים את החדשות הקשות כי הפחתנו את הצוות שלנו ב-20%, מה שהשפיע על מספר צוותים וכ-100 תפקידים. ההחלטה הזו היתה קשה עד כאב, אך היא צעד חשוב במסע שלנו". 
לשאלת אתר CoinDesk ענתה החברה כי רוב המפוטרים הם בארה"ב וקנדה - המדינות בהן נמצאים רוב עובדי החברה. היא הדגישה, גם בהודעה וגם בתגובה לאתר, כי היא אינה במצוקה, ויש בקופתה מספיק כסף כדי להמשיך להפעיל את המטבע מבוסס רשת האת'ריום שנקרא על שמה, עקף לאחרונה את דוג'קוין ונכנס לעשרת המטבעות בעלי שווי השוק הגבוה בעולם. 
ואגב המטבע של פוליגון, למרות ניסיונות ההרגעה של החברה, הוא צנח בשעות שלאחר ההודעה ביותר מחמישה אחוזים, וירד ממחיר ממוצע של כ-1.47 דולר מאז יום שישי האחרון לכ-1.40 דולר בלבד. עם זאת, למרות הצניחה הזו, גם דוג'קוין צנח אמש בשיעור דומה (ואף מעט גבוה יותר), כך שפוליגון שמר על מקומו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוק הקריפטו מועד לתנודתיות
    Mtlk 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידה של 5 אחוז יכולה להקשר לכל כך הרבה דברים אחרים.וכל ידעה יכולה להזיז אותו.מעבר של 5 אחוז לא הפרמטר שאמור לשנות הרבה.בתחום הזה.
    סגור