קריפטו

קורבן נוסף לקריסה של FTX: ג'נסיס מגישה בקשה לפשיטת רגל

זמן קצר לאחר שהוגשה נגדה תביעה, חברת הקריפטו ג'נסיס מגישה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל וזאת לאחר שצברה חוב ענק של מיליארדים, ללא פחות מ-100 אלף נושים. צלע מהאחים וינקלווס מודיע על כך ומאיים על המנכ"ל של החברה האם DCG
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
כשבועיים לאחר שהידיעה על חובות הענק של חברת הקריפטו ג'נסיס התפרסמה ברבים, החברה הופכת להיות לקורבן הטרי ביותר מנפילת FTX ומגישה כצפוי בקשה להגנה מפני פשיטת רגל. על פי הדיווחים, לחברה חובות מצטברים בסך עד 11 מיליארד דולר ולה כ-100 אלף נושים. 
על פי אתר CNBC הליך פשיטת הרגל יחל בקרב שלוש חברות שעסקו בהלוואות קריפטו. החברות שעסקו במסחר, דוגמת ג'נסיס גלובל טריידינג, ימשיכו לפעול כרגיל. הבקשה של החברה מגיעה לאור התביעה שקיבלה נגדה ונגד שותפת העבר ג'מיני, המאשימה אותן במסחר לא חוקי של ניירות ערך. במסגרת זו החברה מציינת כי קיבלה הלוואה מג'מיני בסך של כ-766 מיליון דולר.
אחד ממייסדי החברה, קמרון וינקלווס צייץ על הנושא בטוויטר ואף הוסיף כי אין הסכמות מול חברת האם של ג'נסיס, DCG, שנמצאת בבעלותו של בארי זילברט. על פי וינקלווס החברה האם מסרבת להגיע להסדר הוגן עם הנושים שלה והוסיף שהוא מתכוון לפעול נגדו משפטית. יתרה מכך, התברר לאחרונה כי החברה האם הקפיאה את חלוקת הדיבידנדים שלה עקב חוב לנושים בסך 3 מיליארד דולר.
בצל הניסיון של שוק הקריפטו להרים את הראש מעל המים, דווח לאחרונה כי בורסות קריפטו שפשטו רגל מחפשות להפתחיל לפעול מחדש, אך כל זאת כמובן במסגרת דיונים ועקיצות ויראליות ברשתות החברתיות בין סם בנקמן-פריד המושפל לבין מנכ"ל FTX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה