קריפטו

קהילת הקריפטו של דאבוס מתנערים מ-FTX

קהילת הקריפטו בדאבוס, שוויץ, עושה הכול כדי להבדיל עצמה מ-FTX וסם בנקמן-פריד. בקהילה מאמינים שמדובר על משהו חולף ומשקיעים יחזרו להשקיע בקריפטו
מערכת ice | 
ריפל (צילום pexels)
קהילת הקריפטו בדאבוס ביקשה להתרחק מההתמוטטות הדרמטית של FTX והמייסד שלה סם בנקמן-פריד, שעומד כעת בפני כתב אישום פלילי פדרלי בארה"ב.
בנקמן-פריד, המנכ"ל לשעבר של FTX, הואשם על ידי התובעים הפדרליים בארה"ב בשמונה סעיפים פליליים, כולל הונאת ניירות ערך והונאת רשתות.

"FTX בעיניי נצבע כעת כבעיית קריפטו. אני חושב שאם אתה באמת מקלף מספיק שכבות בצל, זה לא באמת קריפטו... בעיה שקורה כאן, זו הונאה. ואני חושב שאנחנו לא צריכים להעמיד פנים שזה משהו אחר", אמר בראד גרלינגהאוס, מנכ"ל ריפל.
גרלינגהאוס גם פירט את החשיפה של ריפל עצמה לבורסת הקריפטו שהתמוטטה. בראיון ביום רביעי, הוא אמר כי ריפל שכרה כ-10 מיליון דולר של XRP ל-FTX, ש"הם השתמשו בדברים שונים הקשורים ל-FTX". XRP הוא מטבע הקריפטו המקומי של ריפל.
החברה מקווה להחזיר את הכספים הללו מהליכי פשיטת הרגל בארה"ב, אמר גרלינגהאוס. עם זאת, הוא הוסיף שחשיפת ה-FTX של החברה לא הייתה "תוצאתית מדי" לעסקיה, ומייצגת רק 1% מ"נכסים נזילים".
מנהלי הקריפטו מכירים בפגיעה במוניטין התעשייה כתוצאה מנפילת FTX, אך לטענתם עכשיו אלה המתנהלים טוב יותר יפרחו.
גם השוואות לנוכל ברני מיידוף עלו. "דיברנו על בעיית הקריפטו. אבל באמת, זו רק הונאה, ואני חושב שבכמה צורות, די דומה למה שברני מיידוף עשה", אמר גרלינגהאוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה