קריפטו

הקריפטו היומי: מהפך – זה המטבע שהמריא ועקף את דוג'קוין

קרדאנו רושם בימים האחרונים עליות משמעותיות חוזרות ונשנות, והיום הוא הצליח לעקוף את דוג'קוין ולדחוק אותו חזרה לתחתית עשיריית המטבעות המובילים. ומה עשו שני המטבעות השולטים?
מערכת ice | 
שוק הקריפטו (צילום pexels)
רוב מטבעות הקריפטו המרכזיים ממשיכים להציג חוסר ודאות מתמשך, כאשר גם היום הם נעים בכיוונים מנוגדים, אם כי בשיעורים קלים מאוד – מלבד יוצא דופן אחד שבו ניגע בהמשך. השוק בכללותו עומד, לפי אתר CoinGecko, על שווי של 858 מיליארד דולר, המהווה עלייה של מעט יותר מעשירית אחוז ביממה האחרונה, 3.6% בשבוע האחרון וירידה של 59% בשנה האחרונה – שיפור לעומת הנתונים של החודשים הקודמים, בהם שיעור הירידה השנתי היה מעל 60.
ביטקוין רשם עלייה יומית זניחה של כמה מאיות האחוז, ועלייה שבועית קלה של כשניים וברע אחוזים, למחיר של 16,924 דולר ושווי שוק של 326 מיליארד דולר.
את'ר נע בשיעור קל של כעשירית האחוז בכיוון מטה, אם כי הוא שומר על ערך גבוה מלפני שבוע בכמעט חמישה וחצי אחוזים, עם מחיר של 1,262 דולר ושווי שוק של 154.5 מיליארד דולר.
ביננס קוין עלה בכמעט חצי אחוז ביום וכמעט שבעה אחוזים בשבוע, למחיר של 261 דולר ושווי שוק של כ-41 ושלושת-רבעי מיליארד דולר.
ריפל ירד באחוז שלם מאתמול ועלה בכרבע אחוז מלפני שבוע, למחיר של 33 סנט ושווי שוק לש 17 מיליארד דולר.
יוצא הדופן הוא קרדאנו, שרשם זינוק מפתיע בשיעור יומי של יותר מחמישה אחוזים ושבועי של יותר מ-17%, למחיר של 28 סנט ושווי שוק של כמעט 10 מיליארד דולר. הזינוק הזה העלה אותו חזרה מהמקום התשיעי בטבלה למקום השמיני, ודחק את דוג'קוין מקום אחד כלפי מטה, במיוחד לאור העובדה שהאחרון רשם היום ירידה של 0.6% שהשאירה אותו בטווח המחיר של 7 סנט אך הביאה את שווי השוק אל קרוב לרף 9.5 מיליארד הדולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה