קריפטו

הקריפטו היומי: מי המטבע שגרר את כל השוק לעלייה?

במהלך השבת רשת שוק הקריפטו עלייה מתונה, אך מבט על המטבע שהוביל אותה מוביל למסקנה שהמשקיעים מתחילים להאמין מחדש בעתידו את של התחום כולו לאחר התקופה הקשה

מערכת ice |  2
שוק הקריפטו (צילום pexels)
האם שוק הקריפטו ניצל ממשבר חסר תקדים? נכון למוצאי שבת, נראה שהמשקיעים חוזרים לאופטימיות – בזהירות אך בבטחה, לאור העובדה שלפי הסיכום של אתר CoinGecko, המנטר יותר מ-13,000 מטבעות דיגיטליים, מצביע על עלייה בשיעור יומי של 0.8%, שעדיין לא מאזנת את הירידה של הימים הקודמים ומשאירה את השוק ברמה נמוכה ב-0.2% ממוצ"ש הקודם ו-66% פחות מלפני שנה, עם שווי כולל של 875 מיליארד דולר.
ביטקוין רשם עלייה קלה מאוד של חמישית האחוז ביום, ונשאר בירידה של 1.1% בשבוע האחרון, עם מחיר עדכני של 16,527 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 318 מיליארד דולר.
את'ר עלה בשיעור גבוה יותר של כמעט שני אחוזים ביממה, וכמעט איזן את הירידות של השבוע האחרון, עם מחיר של 1,212 דולר למטבע ושווי שוק של 146 מיליארד דולר.
המטבע שהוביל את העלייה היה דווקא ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם שהובילה, בצורה עקיפה, למשבר הנוכחי לאחר שהציעה ואז חזרה בה מהצעתה לרכוש את המתחרה הבאה בגודלה, FTX, בתחילת החודש ואילצה את האחרונה לפתוח בהליך פשיטת רגל. הוא זינק ב-4.4% ביממה ו-14.1% בשבוע למחיר של 313 דולר למטבע ושווי שוק של 51 מיליארד דולר.
ריפל הוא המטבע היחיד בעשירייה שירד בטווח היומי, בשיעור של כמעט מחצית האחוז, אם כי בסיכום שבועי הוא עלה בחמישה אחוזים, למחיר של 40 סנט ושווי שוק של 20 מיליארד דולר.
דוג'קוין עלה בשלושה אחוזים ביממה ו-7.4% בשבוע, למחיר של מעט מעל 9 סנט למטבע ושווי שוק של 12.5 מיליארד דולר.
קרדאנו עלה בשיעור יומי של מעט מעל מחצית האחוז וירד בשלושה אחוזים בשבוע, מה שהחזיר אותו אל מתחת לדוג'קוין בטבלה, עם מחיר של 31 סנט למטבע ושווי שוק של 11 מיליארד דולר.
ופוליגון ממשיך להחזיק במקום העשירי בהפרש מכובד מעל פולקה-דוט, לאחר עלייה נוספת של 1.4% ביממה למחיר של 85 סנט ושווי שוק של 7.6 מיליארד דולר. עם זאת, במבט שבועי הוא איבד מארכו 3.2%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקריפטו זה ההונאה שתירשם בהיסטוריה
    הרואה 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנפילה שהייתה היא כלום לעומת מה שעומד להתרחש בהמשך... . הקריסה הבאה עומדת להיות הרבה יותר קשה תרשמו את זה !!! הקריפטו יצנח בחדות לאפס במהירות שלא תהייה לכם זמן תגובה לברוח
    סגור
  • אתה זבול (ל"ת)
    ממממ מיאו 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור