קריפטו

Binance ביטלה את עסקת רכישת FTX

יום לא טוב עבר אתמול על מקים FTX, סם בנקמן פריד. בתוך יממה הוא הפסיד 94% מהונו וגם ביננס חזרה בה מהסכם הרכישה שהיה יכול לחלץ אותו
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד (צילום צילום מסך NasDaily)
Binance (ביננס) חוזרת בה מהצעת הרכישה של המתחרה שלה FTX ומשאירה את חברתו של סם בנקמן פריד על סף קריסה. ההודעה מגיעה בסמיכות להסכם הרכישה הבלתי מחייב שחתמה עם FTX רק לאחרונה וזאת לאחר שהיא נקלעה לקשיים.
ההודעה של ביננס לא מגיעה משום מקום שכן, לפני הידיעה, קדמו ידיעות על כך שהרגולטורים בארצות הברית יפתחו בחקירה על התנהלותה של FTX בתחומי הקרנות, ההלוואות, והקשים עם החברה אחות Alameda Research (אלמידה).

"כתוצאה מבדיקת הנאותות התאגידית, ודיווחי החדשות האחרונים בנוגע לטיפול בכספי לקוחות שנעשה בצורה לא טובה, וגם על חקירות לכאורה של הרגולטורים, החלטנו שלא להמשיך ברכישה הפוטנציאלית של FTX.com", כך מסרה ביננס בחשבון הטוויטר של החברה.
בנקמן פריד הפסיד רק ביממה האחרונה כ-15 מיליארד דולר אשר צמצמו את הונו אל מתחת למיליארד דולר. הוא מתאר עצמו כ"אלטרואיסט יעיל" והבטיח בעבר, כאשר הונו הוערך ב-21 מיליארד דולר, לתרום את רוב הונו לצדקה. בנוסף, הוא הבטיח להוציא עד מיליארד דולר כדי לתמוך במועמדים פוליטיים בהתאם למשימה הרחבה יותר שלו להתכונן למגיפות עתידיות. כעת נשאר לראות כיצד יתאושש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה