קריפטו

עסקת Binance ו-FTX מוסיפה עוד יותר אי וודאות לשוק הקריפטו

שוק הקריפטו רושם ייום נוסף של ירידות קשות וכולם מחכים לראות האם העסקה המתממשת אכן תצא לפועל
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
מטבעות קריפטו ראו יום שני של ירידות חדות ביום רביעי, כאשר המשקיעים המשיכו לדאוג לגבי יציבות המגזר והבריאות הפיננסית של הבורסה הגדולה FTX, למרות תכניות לעסקת חילוץ של היריבה הגדולה יותר - Binance. ענקית הקריפטו Binance חתמה ביום שלישי על הסכם לא מחייב לרכישת היחידה הלא-אמריקנית של FTX כדי לסייע בכיסוי "מחנק נזילות" בבורסה המתחרה.
העסקה המוצעת בין יריבים בעלי פרופיל גבוה, באה בעקבות ספקולציות של שבוע לגבי הבריאות הפיננסית של FTX, שהגיעה לכדור שלג של 6 מיליארד דולר משיכות כספים ב-72 השעות שלפני  ההודעה על העסקה המתממשת והעלתה שאלות לגבי כושר הפירעון של אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם. FTX ו-Binance לא חשפו את תנאי ההסכם שלהן, והשווקים עומדים בפני אי ודאות חדשה, כאשר כולם מחכים לראות מה עולה בגורל העסקה שעל הפרק.
ביטקוין, המטבע הקריפטו הגדול ביותר לפי שווי שוק, ירד ב-5.3% ביום ל-17,559 דולר, לאחר צניחה של 10% ביום שלישי, שסימנה את היום הגרוע ביותר שלו מאז אמצע אוגוסט. את'ר,מטבע הקריפטו השני בגודלו, הרחיב את ההפסדים ביום רביעי והגיע לשפל חדש מאז יולי האחרון. FTT, האסימון הקטן יותר, שמונפק על יד FTX, ירד ב-23% נוספים, לאחר קריסה של 72% ביום שלישי. שווי השוק של החברה ירד מתחת ל-600 מיליון דולר, כאשר בתחילת השבוע הוא עמד על 3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה