מדדים ומחקרים

המיליארדר איבד 94% מהונו ביום אחד: כך זה קרה

סאם בנקמן-פריד, מנכ"ל FTX כבר לא מיליארדר אחרי שכ-14.6 מיליארד דולר נמחקו מהונו בדרך לסכום של 991.5 מיליון דולר בלבד. הסיפור המלא בפנים
מערכת ice | 
סאם בנקמן פריד (צילום ויקיפדיה)
מנכ"ל FTX, סאם בנקמן-פריד, נעלם ממדד המיליארדרים של בלומברג לאחר שההון האישי שלו שהיה שווה מקום בין 200 האנשים העשירים בתבל צנח בחדות בכמעט 94% ל-991.5 מיליון דולר ביום אחד.
מנכ"ל Binance, Changpeng "CZ" Zhao, הודיע כי חתם על הסכם זמני לרכישת FTX לאחר שהתעוררו חששות לגבי חדלות הפירעון לכאורה של הבורסה בבהאמה, שהובילה להאטה במשיכות ולצניחה חופשית במחיר האסימון המקומי של FTX.
לפני מצוקת המזומנים של החברה שלו, בנקמן-פריד היה שווה כ-15.2 מיליארד דולר, אך לפי בלומברג, 14.6 מיליארד דולר נמחקו בן לילה. עלייתו המהירה של בנקמן-פריד להצלחה כלכלית, בשילוב עם נעוריו היחסיים ואישיותו האקסצנטרית - כולל נטייתו כביכול לישון על פוף במשרדו - הפכו את SBF לאחת מיקירי תעשיית הקריפטו.
באנקמן-פריד, המתואר בעצמו "אלטרואיסט יעיל", הבטיח הבטחות גדולות מוקדם יותר השנה לתרום את רוב הונו, בזמנו שהוערך ב-21 מיליארד דולר, לצדקה. הוא גם הבטיח להוציא עד מיליארד דולר כדי לתמוך במועמדים פוליטיים בהתאם למשימה הרחבה יותר שלו להתכונן למגיפות עתידיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה