השוק

דירוג עשירי העולם: בזוס מתרסק, מה עשתה טוויטר למאסק?

דירוג עשירי העולם של פורבס: אחרי רכישת טוויטר, מאסק עדיין ראשון עם 200.7 מיליארד דולר, ג'ף בזוס ממשיך לצנוח, ומה עשה ברנאר ארנו?
מערכת ice |  2
ג'ף בזוס אילון מאסק ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
דירוג עשירי העולם השבועי של "פורבס" פורסם, כאשר אילון מאסק ממשיך לשמור בבטחה על המקום הראשון כשהוא אף מתחזק עם עלייה של 223 מיליון דולר ואחרי שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר, הונו מוערך כיום ב-200.7 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו שומר על המקום השני למרות ירידה של 1.6 מיליון דולרים בשבוע, והונו מוערך ב-150.7 מיליארד דולר. אל המקום השלישי ברשימה חוזר המיליארדר ההודי, גאוטם אדאני שעלה ב-1.6 מיליון דולר כשהונו מוערך כעת ב-137.5 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס, מייסד אמזון, חטף מכה קשה במיוחד השבוע עם ירידה של 2.8 מיליארד דולר, כשהוא עדיין במקום הרביעי עם הון מוערך של 112.8 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה של דירוג עשירי העולם של פורס, כשלמרות ירידה של 82 מיליון דולר, הונו מוערך ב-99.4 מיליארד דולר. מי שממשיך להתרסק הוא ביל גייטס, שנשר מהחמישייה הראשונה עם ירידה חדה של 616 מיליון דולר כשכעת הונו של מייסר מייקרוסופט מוערך ב-99.2 מיליארד דולר "בלבד".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיליון ומיליארד
    איש חכם 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכותב לא מבחין בין מיליון ומיליארד... ירידה של 1.6 מיליון? אפילו אני הפסדתי יותר החודש...
    סגור
  • 1.
    יש פה משהו מגוחך
    אאא 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאסק החזיק בבערך 10% בטוויטר. ואז סגר עסקה לרכוש את כל המניות, המניה הייתה אמורה באותו רגע לעלות למחיר שבו הוא התחייב לרכוש כל מניה. אבל זה לא קרה כי לא היו בטוחים שהעסקה תקרה. עכשיו הוא נכנע ורכש את טוויטר במחיר גבוהה בהרבה. מה שמצחיק זה מבחינת דרוג העושר של מאסק זה גרם לו כאילו להיות יותר עשיר, כי ה10% מניות שלו שוות יותר. אבל זה בעצם להפך, הוא הפסיק כסף
    סגור