קריפטו

אימפריית הקריפטו Binance מתרחבת: תרכוש את FTX

מנכ"ל בייננס, צ'אנגפנג ז'או, צייץ כי "יש מחנק נזילות משמעותי" ב-FTX ולאחר ש-FTX ביקשה את עזרתה של בייננס, הם "חתמו על מזכר הבנות, בכוונה לרכוש במלואה את החברה ולעזור לפתור את מצוקת הנזילות"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
Binance, חברת מטבעות הקריפטו הגדולה בעולם, הגיעה לעסקה עם FTX של סם בנמן-פריד, לרכישת בורסת הקריפטו המתחרה תמורת סכום לא ידוע. מנכ"ל בייננס, צ'אנגפנג ז'או, צייץ היום (שלישי) כי "יש מחנק נזילות משמעותי" ב-FTX וכי לאחר ש-FTX ביקשה את עזרתה של בייננס, הם "חתמו על מזכר הבנות, בכוונה לרכוש במלואה את החברה ולעזור לפתור את מצוקת הנזילות".
ז'או הוסיף כי בייננס תבצע בדיקות נאותות בימים הקרובים ולמשרד יש את שיקול הדעת לפרוש מהעסקה בכל עת. סם בנקמן-פריד אישר את ההסכם בציוץ משלו. בייננס היו אחד המשקיעים הראשונים ב- FTX. בציוץ בנמן-פריד אמרה כי בייננס יהיה המשקיע "הראשון והאחרון" של FTX. הרכישה משפיעה רק על העסקים שאינם בארה"ב, FTX.us יישאר להיות בלתי תלוי ב-Binance. העסקה, על פי ציוצים של ז'או וגם של בנקמן-פריד, נשענת על מזכר הבנות לא מחייב, עד לבדיקת נאותות מלאה.
FTT, האסימון של FTX, עלה לכותרות, כאשר הוא עלה ביותר מ-26% תוך 45 דקות. זה הגיע לאחר מכירה גדולה שהחלה ביום שני בערב, על רקע חששות סביב כושר הפירעון של FTX ושל חברת המסחר האחות שלה, Alameda Research. בינתיים, ה-BNB האסימון המקורי של Binance עלה ב-20% באותה תקופה. ז'או הוסיף בציוץ שהוא מצפה ש-FTT יהיה "תנודתי מאוד בימים הקרובים, ככל שהדברים יתפתחו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה