קריפטו

אזהרה חמורה למשקיעי הקריפטו: אלה ההשקעות שיש להימנע מהן

לאחר הקריסה המפוארת והכואבת מאוד למשקיעי הקריפטו, איגוד הביטקוין הישראלי יוצא באזהרה למשקיעים במטבעות דיגיטליים 
מערכת ice | 
הימורי קריפטו (צילום unsplash, pexels)
איגוד הביטקוין הישראלי קורא הבוקר לציבור מחזיקי המטבעות הדיגיטליים לשקול את דרך האחזקה של המטבעות. בהודעה שמפרסם הבוקר האיגוד באתר נכתב כי: "איגוד הביטקוין הישראלי מבקש לחזק את המלצותיו מהעבר בדבר אחזקת מטבעות דיגיטליים באיחסון עצמאי.
"במהלך השנים לא שינינו את המלצותינו שלא להחזיק בבורסות מטבעות שאינם משמשים למסחר מיידי. הבורסות השונות ברחבי העולם עדיין לא נהנות מהותק של מאות שנות בנקאות ומנגנוני הפיקוח שהתפתחו ועל כן הסיכון בשימוש בהן גבוה. ביטקוין ומטבעות הדומים לו מאפשרים לכל אחד ואחת לשלוט בכספיהם מבלי להסתמך על אף אחד אחר – אנחנו ממליצים לעשות שימוש ביכולת זו ומזכירים לציבור את אמירת היסוד המלווה אותנו: 'אם אין לך מפתח פרטי אין לך ביטקוין'".
האזהרה והתזכורת שמפרסם הבוקר ארגון הביטקוין מגיעה ברקע נפילת בורסת הקריפטו הגדולה FTX, בשבוע שעבר, אחרי שככל הנראה נהג מייסד ובעל הבורסה סם בנקמן פריד למשוך את כספי המשקיעים שלא כדין דרך חברת בת, מה שחשף דו"חות פיננסיים שיקריים.
החברה הגישה בקשה לפשיטת רגל, מה שמאפשר לה לחסום אפשרות של משיכת כספים מצד המשקיעים, המשמעות היא שמיליון הלקוחות של החברה איבדו כספים בשווי מצטבר של מיליארדי דולרים, וכנראה ייקח זמן, אם בכלל יראו את כספיהם בחזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה