קריפטו

המנפיקה הגדולה בעולם של מוצרים הנסחרים בקריפטו נכנסת לנאסד"ק דובאי

חברת 21Shares AG מודיעה כי היא מתרחבת ומגיעה גם למזרח התיכון. בהודעה היא הציגה את תעודת הסל הראשון שלה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חברת 21Shares AG, המנפיקה הגדולה בעולם של מוצרים הנסחרים בבורסת קריפטו (ETP), הודיעה היום על השקתה במזרח התיכון – והציגה את תעודת הסל הראשון בגין ביטקוין בגיבוי פיזי במזרח התיכון עם רישום בנאסד"ק דובאי. זוהי הכניסה הראשונה של Shares21 למזרח התיכון – אזור מפתח במפת הדרכים הגלובלית של החברה.
"ההתרחבות שלנו לאיחוד האמירויות היא אבן דרך משמעותית בתוכניות הצמיחה הבינלאומיות של Shares21... כחברה, אנו מחויבים לספק למשקיעים אזוריים גישה בטוחה ומאובטחת למוצרים המגובים במטבעות קריפטוגרפיים", כך אמר האני ראשוואן, מנכ"ל ומייסד שותף של Shares21.
חאמד עלי, מנכ"ל נאסד"ק דובאי והשוק הפיננסי של דובאי (DFM), אמר כי "אנו שמחים ש-Shares21 בחרה בנאסד"ק דובאי לרשום את תעודת הסל שלה. זוהי עדות נוספת לגישה הפתוחה, המתקדמת והחדשנות של דובאי. ייעול הגישה של המשקיעים לסוגי נכסים מגוונים הוא נדבק מרכזי במאמציה של נאסד"ק דובאי למשוך השקעות נוספות ולעורר מעורבות פעילה מצד משתתפים שונים בשוק."
ההודעה היום (רביעי) באה בעקבות השקת Shares21, על ידי חברת האם 21.co – וסבב גיוס הכספים האחרון שלה בסך 25 מיליון דולר שהפך את החברה לד קרן הקריפטו הגדולה ביותר בשוויץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה