קריפטו

שירות טכנולוגי חדש: כך תנהלו את חשבון הבנק שלכם

חברת ההיי-טק ONE השיקה פלטפורמת בלוקצ'יין חדשה לניהול חשבון בנק, תיק רפואי, דירוג אשראי, תהליכי יצור, תארים וציונים וכו'; "הביטקוין, או כל מטבע כריפטוגרפי אחר, הוא רק צד אחד של טכנולוגיית הבלוקצ'יין"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)

חברת ONE המספקת שירותי תוכנה לארגונים, הודיעה היום (רביעי) על השקת  פלטפורמה מבוססת בלוקצ'ין, שתשמש לניהול מסמכים ותהליכים אשר מחייבים ניהול גרסאות קפדני, מאובטח ומתועד, למגוון ענפים ותעשיות, לדוגמה: חשבון בנק, תיק רפואי, דירוג אשראי, תהליכי יצור, תארים וציונים ועוד.

בלוקצ'יין היא תפיסה טכנולוגית המאפשרת פעילות עסקית מאובטחת באינטרנט ואימות של תהליכים בין מספר גורמים, ללא צורך בפיקוח, תיווך או מנהל חיצוני. הטכנולוגיה מהווה אלטרנטיבה לביצוע פעולות מסורתיות, כאשר המידע מתועד, שלב אחר שלב, ב'בלוקים' של מידע המשורשרים בצמידות, אחד אחרי השני.
 


הבלוקים מוצפנים באופן שלא ניתן לפריצה בכלים המוכרים היום, ובנוסף לכך התיעוד נשמר במחשבים של כל השותפים בשרשרת, כך שאם מופיע שינוי שאינו מוכר לשאר המחשבים, הוא מסומן מיד כזיוף, ואת ההיסטוריה של התהליך לא ניתן למחוק או לשנות כך שהיא מתועדת בשרשרת הבלוקים לעולמים כחלק מהמידע עצמו.


בחברה מציינים כי השירות החדש ינתן על גבי ענן Azure של מיקרוסופט ויאפשר למשתמשים לעבוד על המסמכים בשיתוף ולשמור על עותקים מתועדים במערכות הפנימיות של הארגון. "אנשים נוטים לזהות את הבלוקצ'יין עם הביטקוין אבל הביטקוין, או כל מטבע כריפטוגרפי אחר, הוא רק צד אחד של טכנולוגיית הבלוקצ'יין" אומר רן רייכברג, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE. לדבריו, "הצד השני הינו ביצוע תהליכי ההצפנה והפענוח עבור יישומים חדשניים המיועדים לעולמות הפיננסים, המסחר, התיעוד ועוד".
.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה