קריפטו

בורסת הקריפטו של ענקית הפינטק מנעה הונאות של 13.5 מיליון דולר ברבעון

ענקית הפינטק הבריטית רבולוט הטמיעה טכנולוגיות מתקדמות בפלטפורמת הקריפטו שלה, שבזכותן נמנעו הונאות שבהיקף של 13.5 מיליון דולר ברבעון השני
שרון בירקמן | 
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רבולוט, ענקית הטכנולוגיה הבריטית, הצליחה לחסום כ-13.5 מיליון דולר בעסקאות קריפטו חשודות במהלך הרבעון השני של 2024. רבולוט השיקה השנה בורסה עצמאית לקריפטו בבריטניה. מנתוני פלטפורמת אבטחת הסייבר Immunefi עולה כי כ-409 מיליון דולר נגנבו בקריפטו ברבעון השלישי של 2024.
פלטפורמת הפינטק הטמיעה טכנולוגיות מתקדמות למעקב אחר עסקאות בזמן אמת ו-92% מהעסקאות בפלטפורמה שלה מעובדות מיד. 8% הנותרים עוברים בדיקות נוספות על מנת לעמוד בכללי מניעת הונאות והלבנת הון. רק עסקה אחת מתוך 5,000 מובילות לסגירת החשבון לאחר הבדיקה.

החברה החלה להציע למשתמשיה פיצ'ר הגנה חדש המוסיף שכבת אבטחה ביומטרית למשיכות קריפטו. במסגרת זו, משיכות מצריכות אימות סלפי, בניגוד לאימות הסלפי המקורי הנדרש בתהליך ה-KYC, מה שמספק שתי שכבות של בדיקות ביומטריות.
בתוך כך, אתר Coindesk חשף לפני כשלושה שבועות כי רבולוט נמצאת במגעים להשקת המטבע היציב שלה, מה שצפוי להציב אותה בתחרות ישירה עם פייפאל וריפל. השחקן הדומיננטי בשוק המטבעות היציבים הוא טת'ר (Tether) עם שווי שוק של כ-119 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה