קריפטו

מה יקרה לערך הביטקוין לאחר שהבחירות לנשיאות יוכרעו?

על פי מחקר חדש של ברוקראז' ההשקעות ברנשטין, לזהות הנשיא הנבחר של ארצות הברית תהיה השפעה דרמטית על ערך הביטקוין עד סוף השנה: המטבע עשוי להגיע לתשעים אלף דולר עד סוף השנה אם טראמפ ייבחר מחדש; אם קמלה האריס תנצח, המטבע הדיגיטלי הגדול בעולם עלול לרדת לשלושים אלף דולר
שרון בירקמן |  2
דונלד טראמפ, קמלה האריס (צילום shutterstock)
ביטקוין צפוי להגיע לשיאים חדשים בהמשך השנה אם דונלד טראמפ ינצח בבחירות בארצות הברית בנובמבר, כך עולה מדוח חדש של ברוקראז' ההשקעות ברנשטין. במקרה שטראמפ ייבחר, המטבע הדיגיטלי עשוי להגיע לתשעים אלף דולר עד הרבעון האחרון של השנה; אם קמלה האריס תנצח, ביטקוין, המטבע הגדול ביותר לפי שווי שוק, צפוי בטווח של כשלושים עד ארבעים אלף דולר ולשבור את הרצפה הנוכחית של חמישים אלף דולר, כך עולה מהדוח.
בין הנתונים שהשפיעו על מסקנות הדוח ניתן למנות את תמיכתו המוצהרת של טראמפ בהפיכת ארצות הברית ל"בירת הביטקוין והקריפטו של העולם" וכן את האזכורים התכופים בנאומיו לנכסים דיגיטליים. נאומו של טראמפ בכנס ביטקוין בנאשוויל ביולי, למשל, קרא להפוך את ארצות הברית לעצמת כריית ביטקוין, למנות יו"ר ידידותי לקריפטו לוועדה לניירות ערך וירטואליים, להקים מלאי לאומי אסטרטגי של ביטקוין ולהקים מועצה לייעוץ קריפטו לנשיא.
קריפטו לא הוזכר באף נאום של האריס, ציין הדוח.
בדוח נטען כי שוק הקריפטו נתקל בשני אתגרים משמעותיים בשנים האחרונות – אתגרים מקרו-כלכליים ורגולטוריים. "לאחר שלוש שנים של רדיפה רגולטורית, מדיניות רגולציה חיובית לקריפטו עשויה להניע מחדש חדשנות ולהחזיר את המשתמשים למוצרים פיננסיים על הבלוקצ'יין", כתבו האנליסטים.
"הבחירות עדיין קשות לניבוי, אבל אם אתה מחזיק בקריפטו כיום, סביר להניח שאתה מהמר על טראמפ", סיכמו האנליסטים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אג'נדה 2030
    הצלם מספר 1 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טראמפ הולך לתמוך באג'נדה 2030 כסף וירטואלי במקום הדולר עד 2030 וערים חכמות
    סגור
  • 1.
    היום אחהצ שלנו יש קרב בינהם, (ל"ת)
    מיכאל וו 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור