קריפטו

בשישה חודשים: לווייתני קריפטו רכשו ביטקוין בעשרה מיליארד דולר

לווייתני הקריפטו ממשיכים לאגור עוד ועוד קריפטו, כך עולה מדוח חדש של חברת ניתוח המידע השוקי IntoTheBlock. מחזיקים לטווח קצר שרכשו ביטקוין לאחרונה במחיר של 47-64 אלף דולר, עלולים להיכנע ללחצי מכירה
שרון בירקמן | 
קריפטו (צילום shutterstock)
נתונים חדשים מפלטפורמת ניתוח המידע השוקי IntoTheBlock חושפים כי לווייתני קריפטו צברו בחצי השנה האחרונה ביטקוין בשווי של למעלה מעשרה מיליארד דולר. בדוח חדש מציינת IntoTheBlock כי לא נראה שהלוייתנים מודאגים מהירידות האחרונות, כשהמשקיעים העשירים המחזיקים בין מאה לאלף ביטקוין, המשיכו לרכוש עשרות אלפי ביטקוין בחודשים האחרונים.
לווייתני ביטקוין שולטים כעת ב-20.3% מההיצע הנוכחי, כארבעה מיליון ביטקוין, זאת, לעומת 3.82 מיליון ביטקוין לפני שישה חודשים, עלייה של 5%. מחזיקי הביטקוין הגדולים הוסיפו 190 אלף ביטקוין בחצי שנה.

עם זאת, מהניתוח של IntoTheBlock עולה כי מחזיקים לטווח קצר – כלומר אלו שמחזיקים ביטקוין פחות מ-155 ימים – עלולים להיכנע ללחצי מכירה. בחברה מציינים ש-78% מכלל הכתובות המחזיקות בביטקוין מציגות רווח, מה שמעיד על רווחיות בריאה באופן כללי בין המחזיקים. עם זאת, מזהירים בחברה, אלו שרכשו ביטקוין במחיר הנוכחי – בעיקר קונים לטווח קצר – עלולים להתמודד עם לחץ שוק משמעותי. "רבים מהמשקיעים האחרונים בביטקוין ניצבים בפני הפסדים לא ממומשים, מה שיכול לגרום ללחץ מכירה כבד אם השוק יחווה ירידה נוספת", מסבירים בחברה, "כתובות אלו שייכות לאנשים שרכשו ביטקוין במחיר שנע בין 47 אלף דולר ל-64 אלף דולר, ורק 27.6% מהם נמצאים כרגע ברווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה