קריפטו

טראמפ והביטקוין: זה הגילוי שיטלטל את התומכים?

בעיצומו של קמפיין הבחירות, נחשפו פרטים על אחזקות מטבעות הקריפטו של טראמפ, שמגיעות למיליוני דולרים. אבל דווקא המידע על סוגי המטבעות שהוא מחזיק מעורר שאלות קשות. מה מסתתר מאחורי ההשקעה המפתיעה הזו?
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ והביטקוין (צילום shutterstock)
בעיצומו של קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב, הקריפטו הופך לנושא חם בשיח הפוליטי. שאלת היחס של המועמדים לתחום הדיגיטלי מתחדדת עם גילויים חדשים על השקעותיו של דונלד טראמפ במטבעות קריפטוגרפיים, אך האם הוא באמת תומך בביטקוין?
גילוי חדש שנחשף על ידי Citizens for Ethics, מראה כי טראמפ מחזיק במיליוני דולרים במטבעות קריפטוגרפיים, בעיקר ב-Ethereum, דרך ארנק קריפטו פרטי. למרות הקשר ההדוק לתחום, נראה שהוא לא מחזיק בביטקוין עצמו. כמו כן, הכנסותיו מהסכם רישוי על אוספי כרטיסי המסחר הדיגיטליים שלו מגיעות למעל 7.15 מיליון דולר.
על פי ניתוח שבוצע על ידי Arkham Intelligence, הארנק של טראמפ מכיל נכסים בשווי 3.5 מיליון דולר, כולל מטבעות Ethereum ו-Wrapped Ethereum, וכן מימיקוינים כמו TROG ו-GUA. כל זאת בעוד שטראמפ ממשיך לקרוא להמשך כריית הביטקוין בארה"ב ומחזק את נאמנותו למשקיעי ביטקוין.
למרות הקשר שלו לתחום הקריפטו, אין סימנים לכך שטראמפ מחזיק בביטקוין, על אף שפנה למשקיעי הביטקוין ואמר שיש להמשיך להחזיק את נכסי הביטקוין של ממשלת ארה"ב אם ייבחר מחדש. הריצה הנוכחית של טראמפ למשרה כוללת גם קריאה לכרות את יתרת הביטקוין שנותרה בארה"ב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה