דיגיטל וטק

תעשיית הקריפטו מתגייסת: התמיכה המפתיעה בבחירות לנשיאות

דמויות מובילות מעולם הקריפטו מתאגדות סביב קמפיין הבחירות של קמלה האריס במטרה לשנות את מדיניות המפלגה הדמוקרטית כלפי התחום. הקבוצה קוראת להפסיק את הלחץ הרגולטורי ולהביא את הנושא למרכז הבמה. האם האריס תשנה כיוון ותאמץ גישה חדשנית יותר כלפי הקריפטו?
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ, קמלה האריס (צילום shutterstock)
דמויות מובילות בעולם הקריפטו, ביניהן המיליארדר מארק קיובן ואיש העסקים אנתוני סקרמוצ'י, מתאגדות סביב קמפיין הבחירות של קמלה האריס במטרה לשנות את מדיניות המפלגה הדמוקרטית כלפי מטבעות דיגיטליים. קבוצת Crypto4Harris, שנפגשה לראשונה באופן וירטואלי, קראה לסגנית הנשיא להפסיק את הלחץ הרגולטורי שמפעיל ממשל ביידן על תעשיית הקריפטו.
מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר, ציין במפגש את הצורך בחקיקת חוק קריפטו השנה, דבר המדגיש את הדחיפות שהנושא מקבל במערכת הבחירות הקרובה. הקבוצה התחייבה לארגן קמפיינים לגיוס כספים ברחבי המדינה, כשמטרתם המרכזית היא ליצור "איפוס מוחלט" במדיניות הקריפטו של המפלגה הדמוקרטית.
למרות שקבוצת Crypto4Harris אינה חלק רשמי מהקמפיין של האריס, היא החלה במגעים מוקדמים עם הקמפיין בנוגע למינויים רגולטוריים פוטנציאליים, זאת במידה והאריס תזכה בבחירות. עד כה, האריס לא נקטה עמדה ברורה בנושא הקריפטו, אך גורמים המקורבים לקמפיין טוענים שהיא עשויה לגלות פתיחות כלפי חדשנות טכנולוגית.
תומכי הקבוצה רואים במהלך זה הזדמנות להחזיר את הדיון על הקריפטו למרכז הבמה הדמוקרטית, במיוחד לאור העובדה שמועמד המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, כבר פנה לתורמים בתחום הקריפטו והבטיח רגולציה נוחה יותר. נראה כי המהלך של Crypto4Harris נועד לא רק לקדם את האינטרסים של תעשיית הקריפטו, אלא גם לגייס תמיכה רחבה יותר לקמלה האריס לקראת נובמבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה