דיגיטל וטק

כך עשוי הקריפטו להשפיע על תוצאות הבחירות לנשיאות ארצות הברית

סקר חדש חושף את ההשפעות של הקריפטו בבחירות הקרובות בארצות הברית, עם 52 מיליון אמריקאים המחזיקים במטבעות קריפטו, כאשר התמיכה במועמדים שתומכים בקריפטו עשויה להיות קריטית בתוצאות הבחירות הקרובות
רפאל בן זקרי | 
קריפטו (צילום freepik, pexels)
הבחירות הקרובות בארצות הברית שייערכו בנובמבר עשויות להביא לשינוי משמעותי בתחום הקריפטו, בשל דעות המועמדים השונות על נכסים דיגיטליים. בורסת הקריפטו Coinbase מאמינה שבוחרי הקריפטו ישפיעו באופן ניכר על המרוצים המרכזיים בבחירות, במיוחד במרוץ לנשיאות.
לפי סקר שערכה בורסת הקריפטו המובילה, 52 מיליון אמריקאים מחזיקים במטבעות קריפטו, ואחד מכל שישה מהם גר במדינות מתנדנדות כמו אריזונה, פלורידה, מישיגן וג'ורג'יה. מדינות אלו יכולות להיות מוחזקות על ידי מועמד דמוקרטי או רפובליקני בהפרש קטן של קולות.
Coinbase מצאה שבוחרי הקריפטו הם צעירים, מגוונים ושואפים לעושר ולמערכת כלכלית מעודכנת שתיטיב עם נכסים דיגיטליים. בני דור ה-Z ודור ה-Y מהווים 40% מהבוחרים הרשומים במדינות המתנדנדות, ו-65% מהם מחזיקים בקריפטו. בנוסף, 23% מהבוחרים במדינות אלו הם לא לבנים, ו-35% מהם מחזיקים בקריפטו.
משתמשי הקריפטו הם דו-מפלגתיים, עם 34% מהבוחרים הרפובליקנים ו-35% מהבוחרים הדמוקרטים במדינות המתנדנדות המחזיקים בקריפטו. תשעה מתוך עשרה בעלי נכסי קריפטו אמרו שהם צפויים להצביע בנובמבר, והם פי ארבעה נלהבים יותר לתמוך במועמדים שתומכים בקריפטו.
הצבעת מחזיקי הקריפטו בבחירות אלו עשויה להיות קריטית, ו-Coinbase מעריכה שהם ישפיעו בצורה משמעותית על התוצאות שיקבעו את עתיד התחום בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה