קריפטו

הקריפטו בשינויים לאחר ההתנקשות בטראמפ - זה המטבע שזינק

לאחר הירידה שנרשמה בחודש האחרון, הביטקוין מזנק שוב בעקבות ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ. השערות כי האירוע עשוי להגדיל את סיכוייו של טראמפ להיבחר מחדש לנשיאות גורמות לעלייה בערך המטבע הדיגיטלי המוביל. איך האירועים הפוליטיים ישפיעו על שוק הקריפטו?
רפאל בן זקרי | 
טראמפ נגד הביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton Yonatan Sindel/Flash90)
לאחר הירידה שנרשמה בחודש האחרון, הביטקוין מזנק שוב בעקבות ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כאשר השערות כי האירוע עשוי להגדיל את סיכוייו של טראמפ להיבחר מחדש לנשיאות גורמות לעלייה בערך המטבע הדיגיטלי המוביל.
טראמפ, שמביע תמיכה בלתי רגילה בקריפטו, נורה באוזנו הימנית במהלך עצרת פוליטית אמש. לפי נתונים מ-PredictIt, ישנה עלייה בסיכוייו של טראמפ להיבחר שוב בעקבות האירוע. תמונות של טראמפ עם אגרוף מונף ואוזנו המדממת, כשדגל ארצות הברית ברקע, הופצו במדיה החברתית ובטלוויזיה, וחיזקו עוד את התמיכה בו.
האירוע גרם לתנודתיות גבוהה בשווקים, מה שהזכיר את התנודות בדולר שקרו לאחר עימות הבחירות שבו טראמפ הוכתר כמי שהביס את ביידן. בעקבות ניסיון ההתנקשות, מחיר הביטקוין זינק והגיע לערך של $60,352.70.
עליית המחיר הנוכחית של הביטקוין מגיעה לאחר מספר ימים של יציבות יחסית ברקע ירידות שנרשמו בערכו בחודש האחרון. תמיכתו הבלתי רגילה של טראמפ בקריפטו, יחד עם הסיכוי המוגבר שהוא ייבחר מחדש לנשיאות בעקבות ניסיון ההתנקשות, הם ככל הנראה  הגורמים לעלייה במחיר הביטקוין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה