קריפטו

תאילנד במהלך פורץ דרך: פלטפורמת התנסות לעסקים בתחום הקריפטו

תאילנד משיקה "מגרש ניסוי" ייחודי לעסקים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, במטרה לאזן בין חדשנות רגולטורית לבין הגבלות חוקיות. המהלך מאפשר לחברות קריפטו לבחון ולפתח שירותים חדשים בתנאים בטוחים. האם זה מה שיחזק את מעמדה של תאילנד כמרכז פיננסי אזורי בתחום הקריפטו?
רפאל בן זקרי |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
תאילנד משיקה רגולציה חדשה בתחום מטבעות הקריפטו עם פתיחת "מגרש ניסוי" מיוחד לעסקים בתחום. סביבת הניסוי, שהושקה על ידי הרשות לניירות ערך של תאילנד, נועדה לאפשר ניסויים ופיתוח של שירותי נכסים דיגיטליים בהקשר אמיתי, תוך בחינת האיזון בין הגבלות רגולטוריות לבין חדשנות בתחום הקריפטו.
סביבת הניסוי פתוחה כעת להגשת מועמדויות עבור משתתפים משישה תחומים עיקריים: בורסות למטבעות דיגיטליים, ברוקרים, דילרים, מנהלי קרנות, יועצים וספקי ארנקי משמורת. הרגולטור התאילנדי יבחן את כישורי המועמדים בהתבסס על הון, מערכות עבודה ומבנים ניהוליים.
המהלך עשוי לספק לחברות הפועלות בתחום הקריפטו מסגרת בטוחה ויציבה לבחון ולפתח שירותים ומוצרים חדשניים, תוך צמצום הסיכונים הפיננסיים והרגולטוריים הקשורים בפעילותם. בכך, תאילנד ממשיכה לחזק את מעמדה כמרכז פיננסי אזורי חשוב, תוך שהיא מתמודדת עם האתגרים וההזדמנויות שמביא עמו השוק הקריפטוגרפי המתפתח.
השקת סביבת הניסוי מגיעה בעקבות אישור מועצת ה-SEC בחודש מרץ, והדיון הציבורי שהתקיים במאי, כאשר מהלך זה מצטרף לצעדים נוספים שננקטו על ידי הרשויות בתאילנד לטובת תעשיית הקריפטו, כגון הארכת פטור ממס ערך מוסף למסחר במטבעות קריפטוגרפיים והתאמת הרגולציה להשקעה של משקיעים מקצועיים בקרנות סל ביטקוין בשוק האמריקאי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהפוך להיות מרכז של פשע עולמי.
    צפה 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאילנד תהפוך להיות מרכז של הפשע העולמי. גם דרך להתפרנס.
    סגור